Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vissa kommer förmodligen att få hjärtinfarkt av det här inlägget.

Jag har en Blood Elf rogue, level 12. Allt går mycket fint, inga problem whatsoever förutom just det att jag inte har någon aning om hur jag ska fördela mina talent points.

Det fina med kråksången är att a) jag har ännu inte delat ut några och b) det finns folk med en expertis som förflyttar berg här på forumet. Jag kikade in för ett tag sedan och såg en sida med en talentpointlista där man kunde kryssa i och visa. Shoot fellas, ge mig en fräsig sådan där så kan jag skicka er ett par slantar, om ni lirar på Jaedenar dvs.

Det vore jättesnällt, seriöst.

http://www.wowhead.com/?talent=fGef0x0sidEohxZV - 48/8/5 Assasin

http://www.wowhead.com/?talent=f0xrZ0eEdbEz0rGRt - 9/52/0 Combat

http://www.wowhead.com/?talent=f0xf0bZZVbeshGRsxst - 12/0/49 Sub

Ta allt med en nypa salt. Jag har inte en lvl 70 Rogue, så jag är inte 100 på alla saker. Finns säkert lite saker som kan flyttas om på alla specs. (På Combat specen tog jag dagger, det kan du byta ut till maxe/sword/fist vilket du ni vill köra)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Augh, något som jag aldrig trodde skulle hända mig har nu hänt, jag är sugen på att börja lira Wow! :)

Tror fan att jag ska börja, men då måste det nog bli till sommarn..

Inget seriöst lir så att jag förlorar all social kontakt, bara lite småspel.. Tror ni att det skulle funka, eller måste man lira 13h/dag för att tycka att det är roligt och värt pengarna? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Augh, något som jag aldrig trodde skulle hända mig har nu hänt, jag är sugen på att börja lira Wow! :)

Tror fan att jag ska börja, men då måste det nog bli till sommarn..

Inget seriöst lir så att jag förlorar all social kontakt, bara lite småspel.. Tror ni att det skulle funka, eller måste man lira 13h/dag för att tycka att det är roligt och värt pengarna? :mellow:

Man ser helt enkelt vart det leder. Klart att det funkar med småspel, men man kan också spela stenhårt och ändå ha bra social kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Augh, något som jag aldrig trodde skulle hända mig har nu hänt, jag är sugen på att börja lira Wow! :ph34r:

Tror fan att jag ska börja, men då måste det nog bli till sommarn..

Inget seriöst lir så att jag förlorar all social kontakt, bara lite småspel.. Tror ni att det skulle funka, eller måste man lira 13h/dag för att tycka att det är roligt och värt pengarna? :unsure:

Nää. Är Rätt Soft o lira bara någon timme per dag. Men man blir ganska lätt beroende när man blir högre :rolleyes:

Tex, Hade något fel på internet hela dagen. Var verkligen svårt utan WoW. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Augh, något som jag aldrig trodde skulle hända mig har nu hänt, jag är sugen på att börja lira Wow! :unsure:

Tror fan att jag ska börja, men då måste det nog bli till sommarn..

Inget seriöst lir så att jag förlorar all social kontakt, bara lite småspel.. Tror ni att det skulle funka, eller måste man lira 13h/dag för att tycka att det är roligt och värt pengarna? :rolleyes:

En polare till mig har lirat i ett år, och är lvl 56, så det spelar absolut ingen roll hur mycket man spelar.

Du förlorar ju dock lite pengar då du betalar ett fast pris för en månads speltid, varesig du är inloggad eller inte. Så om man ska få mest spel för pengarna så måste man sitta online 24/7, och det gör ingen som inte är en bot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...