Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Umm,håller på att ladda ner 10 dagars gratisversion av WoW nu och efter lite tänkande så blev jag riktigt osäker,

Är gratisversionen av wow hela versionen av wow? (alltså,alla städer, ja allting finns)

--

Newb questions:

Vad är roligast att spela som? (efter eget tycke)

Vad jag hört så kan man inte bli högre än lvl 20 på trial versionen, någon som kan bekräfta detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umm,håller på att ladda ner 10 dagars gratisversion av WoW nu och efter lite tänkande så blev jag riktigt osäker,

Är gratisversionen av wow hela versionen av wow? (alltså,alla städer, ja allting finns)

@StellHell: Stämmer mycket bra.

Dock så är ditt account ganska begränsat när du kör trail. Max lvl 20, max 10g(var något sånt) du kan inte ta emot pengar/mail, samt trada saker.

Tycker du det är kul så är det bara att köpa spelet. :rolleyes:

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://img250.imageshack.us/my.php?image=70paliui7.png

Dingzor 70 då..Flying mount :wacko:

Så har man 1300g kvar efter köpet..bara questa på nu Netherstorm då. Bara 3000g Kvar O fixa för den ROLIGA mounten :rolleyes:

Terenas btw. Paladin. Holy.

Stöd kineserna förfan. =) Skit i questerna

// Inte för jag ska ebaya mitt guld till mountet men man tycker allt synd om dom efter en dokumentär jag såg

Second edit: 67 med druiden nu 68 imorgon =D

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa kommer förmodligen att få hjärtinfarkt av det här inlägget.

Jag har en Blood Elf rogue, level 12. Allt går mycket fint, inga problem whatsoever förutom just det att jag inte har någon aning om hur jag ska fördela mina talent points.

Det fina med kråksången är att a) jag har ännu inte delat ut några och b) det finns folk med en expertis som förflyttar berg här på forumet. Jag kikade in för ett tag sedan och såg en sida med en talentpointlista där man kunde kryssa i och visa. Shoot fellas, ge mig en fräsig sådan där så kan jag skicka er ett par slantar, om ni lirar på Jaedenar dvs.

Det vore jättesnällt, seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aff, måste ta tag i detta nu.. Har inte lirat på en vecka nu, och är fortfarande lvl 67.. Har inte haft ork, eller vilja att lvla.

Nagrand är för stort, men helt okej ställe, men det jag fruktar är Blood Edge, villverkligen inte dit så pallar inte lvla.

Blade's edge är rätt nice tycker jag. man behöver inte gå så jättelångt för att questa, och sen gillar jag miljöerna :teehee: det enda som är krångligt i början är att ta sig ner och upp ur ravinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa kommer förmodligen att få hjärtinfarkt av det här inlägget.

Jag har en Blood Elf rogue, level 12. Allt går mycket fint, inga problem whatsoever förutom just det att jag inte har någon aning om hur jag ska fördela mina talent points.

Det fina med kråksången är att a) jag har ännu inte delat ut några och b) det finns folk med en expertis som förflyttar berg här på forumet. Jag kikade in för ett tag sedan och såg en sida med en talentpointlista där man kunde kryssa i och visa. Shoot fellas, ge mig en fräsig sådan där så kan jag skicka er ett par slantar, om ni lirar på Jaedenar dvs.

Det vore jättesnällt, seriöst.

Nämen Pico! Vilken angenäm överraskning. :P

Jag kan tyvärr inte något om talent builder för rogues, ville bara uttala mig lite. Men det är Alliance på Laughing Skull du ska vara, fattar du väl. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...