Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Alltså, är du dom onda i en realm kan du inte vara dom goda i samma realm

Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense :lol: .

#1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte :lol:

#2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta.

#3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-)

#4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense :lol: .

#1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte :lol:

#2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta.

#3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-)

#4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!)

Whatevah. Är det verkligen så noga för er? Tss, jäjä, för att göra er glada kan jag ändra det jag skrev då. Sen lever vi lyckliga i alla våra dagar, okej? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense :P .

#1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte :lol:

#2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta.

#3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-)

#4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!)

Lol varken Alliance eller Hore är onda :lol: Forsaken dock är rent igenom onda :lol:, Orcs och Turens är fridfulle nu och Trolls försöker följa med :lol:.

1) Dem tillåter fortfarande warlocks o_O

2) Knappast :( Questat I ashenvale?

3) Nej det var Highborne första gången och Sargeras andra gången :lol:

4) Horde skriker samma sak hela tiden :P, fast [Orcish].

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! B) Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är.

Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså.

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu!  B)  Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är.

Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså.

Gå in på Thottbot och sök på questens namn. Där står det sedan kommentarer och kartor (kanske).

Hoppas jag har vart till hjälp ;)

EDIT:Haha Hew jag var snabbare än dig

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! B) Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är.

Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså.

Sök på thottbot eller allakhazam om du har lust, dem har bland annat quest-items utprickade på kartor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när IceCandy snackade om druider så måste jag börja lira på min igen, ag måste bli level 20 innan helgen är slut. Just nu är jag en level 12 night elf druid.

@IceCandy : Här är något från thottbot :(det verkade inte finnas någon map)

Aquatic Endurance is in Westfalls, from Sentinal Hills head west towards Gold Coast Quarry go down the opening to the beach and keep heading little NW towards the Hill in the water. There is an Anchor at the edge of water where it drops into the dark deepths. It points to where the chest is. Stand in bubbles when you open chest.

Watch out for lvl 22 Elite Reef Shark.

Loc is 19,32 Anchor

Loc 17,32 Pendant

EDIT:@IceCandy : Vilken server har du din Druid på ?

EDIT2:Någon som vet hur man kan hitta till siffrorna som står på thottbot tex 19,32 och så ?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! B) Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är.

Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså.

Volia!

http://www.thottbot.com/index.cgi?m=6731. Bara åk ut ditt... boxen ligger nära ett "luft hål" eller vad man ska säga... så att man kan andas. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...