Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har också gjort en RP i Moonglade. Eller, jag tror det var Moonglade. Nåväl, jag är en Human Mage. (Aelwyn var namnet ^_^ ). Fast jag befinner mig i Darnassus, då det är det perfekta stället att levla snabbt på för mig. (Kan dom flesta quests där utan och innan.) Jävlig kul, flirtade och rollspelade med någon från Portugal. Men när det blev dags för Cybersex så försvann rollspelskänslan. Blev bara afrokrull av allt. Nåja, kul som fan annars!

Min långa resa från Goldshire till Darnassus var fantastisk! Fick se otroligt mycket saker på vägen!  :D Fast lite läskigt att få Orcer och Krockodiler efter sig.. :wacko: Särskillt när det inte stog vilken level dom är på. Sprang på någon snubbe (Night Elf) Som var på väg till Ironforge också. Rätt kul grabb det där.  "I HAVE DIED 28 TIMES, I HAVE

COUNTED!!!!!!" sa han ;)  Och han var på level 2.. ;)

Väl framme vid Darnassus blev reaktionerna olika. Vissa tyckte det var jättehäftigt att se Humans, andra var mer avvaktande.. Hur som helst skapades en stor debatt om det hela under General chatten. Folk skrev saker som "the humans is  attacking!!!!!!" och liknande. Men endå tycktes alla vilja vara extra hjälpsamma mot mig. Alla kastade helande magier och sånt på mig. Kändes lustigt.  ;P Och någon skrev ju "There is that human again..She's heading to Dolanaar!" Tss, folk håller koll på vad jag sysslar med alltså. Iallafall så försvarade jag mig genom rollspel, och då blev alla helt plötsligt glada.

Jävligt trevligt med RP! Heil RP!  :D

Jag gör en night elf hunter på Moonglade nu så du kan ju messa mig i spelet sen ^_^

Jag komemr att heta Giz

EDIT: Hmmm har ingen aning om vad jag ska göra för gubbe. Antingen Night Elf, Human eller Dwarf. Ni som spelar på Moonglade kan väl ge förslag. Jag funderar på att vara Paladin eller Priest om det är kul.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på level 11 nu. Har också rest hela vägen tillbaka till Goldshire nu. ;) Men blev sur när jag kom dit. Hordes var där. Och dom kunde inte attackera! BLLÄÄÄÄSCHHH!!!!!!!!11one1ett!1!!! Jag som ville fajtas mot hordes.. :wacko: :'( Funderar lite på att göra en göbbe på RPPVP nu, men vet inte om jag orkar levla. Det står något om att man kan attackera folk/bli attackerad om man kryssat i att man vill det. Vart väljer man sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på level 11 nu. Har också rest hela vägen tillbaka till Goldshire nu. ;) Men blev sur när jag kom dit. Hordes var där. Och dom kunde inte attackera! BLLÄÄÄÄSCHHH!!!!!!!!11one1ett!1!!! Jag som ville fajtas mot hordes.. :wacko: :'( Funderar lite på att göra en göbbe på RPPVP nu, men vet inte om jag orkar levla. Det står något om att man kan attackera folk/bli attackerad om man kryssat i att man vill det. Vart väljer man sånt?

Om du gör på en Rp Pvp server så kan horde attackera dig överallt om du är pvp flaggad, annars måste du attackera dem först, samma sak om du är på horde område för dem. Fast pvp är roligast, alltid kul att ganka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du gör på en Rp Pvp server så kan horde attackera dig överallt om du är pvp flaggad, annars måste du attackera dem först, samma sak om du är på horde område för dem. Fast pvp är roligast, alltid kul att ganka.

Ja, men går det inte att välja något sånt alternativ i vanlig RP då? :'( Vill bli attackerad ffs! Blir mer spännande så. Också är det "fett" kul att se hordes bli attackerade av Moonglades armeér ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men går det inte att välja något sånt alternativ i vanlig RP då? :'( Vill bli attackerad ffs! Blir mer spännande så. Också är det "fett" kul att se hordes bli attackerade av Moonglades armeér ;)

Äsh, har inte koll på det. Fråga nån som spelar på servern hur det funkar... annars står något säkert på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knarkuzz: Ok.

Som sagt, jag funderar lite på att göra en ny gubbe igen.. :wacko: Vad tycker ni jag ska välja? Jag vill kunna kasta magi. Det är ett måste. Jag har testat att vara alla gubbar utom Orc's och Dvärgar. (Mest för att Orc's och troll är samma sak, och dvärgarna är så fula.. ;) )

Jag kan dom flesta Alv quests utantill, men samtidigt vill jag vara någon annan gubbe. Vill resa runt till olika platser, istället för att hålla mig till ett ställe hela ti'n. Så kan man ju skryta lite om sina prylar också.. ;) "I found these boot's in the Wetlands..And my cape is from Ashenvale." Typ. ^_^

Nåja, vad tycker ni jag ska göra? Finns det någon typ av gubbe som levlas snabbare än andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knarkuzz: Ok.

Som sagt, jag funderar lite på att göra en ny gubbe igen.. :wacko:  Vad tycker ni jag ska välja? Jag vill kunna kasta magi. Det är ett måste. Jag har testat att vara alla gubbar utom Orc's och Dvärgar. (Mest för att Orc's och troll är samma sak, och dvärgarna är så fula.. ;) )

Jag kan dom flesta Alv quests utantill, men samtidigt vill jag vara någon annan gubbe. Vill resa runt till olika platser, istället för att hålla mig till ett ställe hela ti'n. Så kan man ju skryta lite om sina prylar också.. ;) "I found these boot's in the Wetlands..And my cape is from Ashenvale." Typ.  ^_^

Nåja, vad tycker ni jag ska göra? Finns det någon typ av gubbe som levlas snabbare än andra?

Jag tror att Rouges har lättast att nå level 60. Här kommer en lista från en annan sida:

1.Rouge

2.Mage

3.Hunter

4.Warrior (Om man har mycket pengar så kan det vara bättre än hunter)

Men annars kan du ju vara Priest dom kan kasta magi.

Skriv vad du gör för char och på vilken server sen.

Förresten vad säger ni om en GTAsajten RPPVP guild ?

Om många är med på det så gör jag en gubbe.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Rouges har lättast att nå level 60. Här kommer en lista från en annan sida:

1.Rouge

2.Mage

3.Hunter

4.Warrior (Om man har mycket pengar så kan det vara bättre än hunter)

Men annars kan du ju vara Priest dom kan kasta magi.

Skriv vad du gör för char och på vilken server sen.

Förresten vad säger ni om en GTAsajten RPPVP guild ?

Om många är med på det så gör jag en gubbe.

Jag är med! Letth!!!!!!11! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...