Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nej, du är körd.

Nej men om du inte har andvänt hacks eller liknande har de ju ingen rätt tt stänga ditt account.

Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst :P Läs ToS / Eula ^_^

coola: Använde du några andra program som läste av minnet eller åt från wow? kanske et program för att styra musikspelare eller liknande genom wow. Eller kanske ett program för macron?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst :P Läs ToS / Eula ^_^

coola: Använde du några andra program som läste av minnet eller åt från wow? kanske et program för att styra musikspelare eller liknande genom wow. Eller kanske ett program för macron?

Nope ja bara spelade på och ganska ofta blev ja disconneted from server kan det va någon som hackat sig in i mitt acc?..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Mikolan: haha fick dig till slut, undrar oxå en grej, varför har du 10 healers som spamhealar dig? =/ stod å skjöt på dig tills alla andra va döda innan du ville dö...

aja ännu ett night elf huvud i min samling =) http://img435.imageshack.us/img435/3883/virith8xy.jpg

Haha hade en polare som spamhealade mig ^_^ han fick slut på mana till slut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst  Läs ToS / Eula

Ja jag vet, men man tycker j uatt de borde ha lite bättre koll. som coolan säger har han ju inte andvänt några program eller hacks. Kanske de har lite förmycket makt över accountsen =/. men men shit happens, bara at börja om då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...