Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Horde (orc org.) och Alliance (Human org.) inte goda och onda :wub:

Tänkte precis säga det. Dom har väl typ bara olika åsikter om saker o ting :)

En fråga om historien i Warcraft. Var det inte så att Humans och Orcs slogs sida vid sida, och sedan så förråde Humans Orcs?

Edit: Min gubbe är inte med på thottbot.com, hur kommer det sig?

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, blir ju gott och ont endå.  :)

Nah inte riktigt :P Lite som MGS det där ^_^

i 3:an slogs de väl tillsammans mot Burning "?" (Undead)? :wub:

Kan nte så mkt om WC, WCII men det var väl dark portal som orcerna frösökte öppna och humanerna vill stoppa eller nåt (expansion kanske vet ej)

Addar don-anton@hotmail.com :D

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Editerar väl lite:

Någon annan som har problem med att logga in?

Numera fastnar jag på Authenticating, sen Handshaking. Sen tar det ett år på Retrieving Characther List. Och efter det tar loading screen två decennier. När man väl kommer online så är man AFK. Störade.

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Editerar väl lite:

Någon annan som har problem med att logga in?

Numera fastnar jag på Authenticating, sen Handshaking. Sen tar det ett år på Retrieving Characther List. Och efter det tar loading screen två decennier. När man väl kommer online så är man AFK. Störade.

Mjo... vi skulle precis provar ragnaross sen laggar allt till sen blir alla dcc från servern. Rätt surt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo... vi skulle precis provar ragnaross sen laggar allt till sen blir alla dcc från servern. Rätt surt. :lol:

Samma sak här, vi skulle göra vårt andra försök på Ragnaros efter att ha wipe:at en gång, efter någon minut fryser hela skiten och släpper inte förrns 80 sekunder senare då raiden är lite så där halvt wipe:ad och 2/3 av den är disconnectade.

Det jävligt sura i det hela var att ungefär samma sak hände igår, då hade vi dödat Majordomo och precis spawnat Ragnaros när Ravencrest stängdes ner för resten av kvällen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga om historien i Warcraft. Var det inte så att Humans och Orcs slogs sida vid sida, och sedan så förråde Humans Orcs?

I Warcraft 3: Classic slogs först alla 4 race mot varandra, men sedan gick NightElves, Orcs och Humans ihop för att kämpa mot Undead och Undeads skapare Burning Legion.

I Frozen Throne blir orcherna attackerade av människor som lyder Jaina Proudmores far, Admiral Proudmore, en gammal veteran som varit på sjön i några år och inte känner till att de är vänner med orcherna.

Jaina väljer att stå på orchernas sida och låter dom förstöra människornas bas på en ö öster om Kalimdor.

Efter det blir väl de två raserna ovänner igen...

Jag rekommendera denna text eller denna för er som vill veta mer om Warcraft-historien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har jag suttit och spelat och spelat.. :lol: Är på level 10, ska snart åka vidare till nästa plats. Check your mailbox :lol:

Bah jag gick in men jag är ju fortfarande i Goldshire och där finns ingen mailbox utan närmaste ligger i stormwind, och jag är hos farsan som inte har en särskilt bra data så datorn laggar sönder när jag går dit :lol: . Men kan du inte pm:a mig här vad du skrev ?

Jag håller på att bli sjuk så jag har ganska mycket tid att komma i kapp dig

(ny smiley)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah jag gick in men jag är ju fortfarande i Goldshire och där finns ingen mailbox utan närmaste ligger i stormwind, och jag är hos farsan som inte har en särskilt bra data så datorn laggar sönder när jag går dit :lol: . Men kan du inte pm:a mig här vad du skrev ?

Jag håller på att bli sjuk så jag har ganska mycket tid att komma i kapp dig

(ny smiley)

Lolz, det finns en brevlåda i Goldshire med. :lol: Jag bara skrev ner lite rollspeligt trams om att jag drar vidare snart. :lol: Och skickade lite kaffekoppar till dig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det kan vi. Enda problemet är isåfall att jag just dragit iväg till Auberdine. :lol:

Och jag kommer inte tillbaka på ett tag. Och dessutom så blev jag jagad av Orc's hela vägen fram.

Så inte fan tänker jag sticka tillbaka nu! :lol:

Det e lungt jag är nog hemma och är sjuk imorrn så jag hinner nog bli level 10-14 och sen måste jag också springa längt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...