Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vi tar broother hood. Vi kanske också ska ta samma ras alltså typ human eller dwarf så vi kan lättare snacka med varandra.

Mm men alla skriver vad dom ska ha för class så att vi inte har samma. Men någon e typ en helare och någon damage dealer och så.

EDIT: Faaaen jag kan inte bestämma mig vilken class ;):wacko:

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleeeh. grattis.

Vi hade nog fått ner honom idag med. Men vi hade en SÅ smart präst som helt plötsligt sprang förbi alla andra, Aggroar och whipar raiden. Sen kläcker han "Jag visste inte att han hade så lång aggro range".. Och vi hade postat en guild på forumet och det stog i MOTD att alla måste läsa guiden för att få komma med på raiden. ^_^

Aja, Imorgon är det en ny frisk raid och då jävlar smäller det!

@RPNeeeerdsen: Försök skriva något vettigt imellanåt med.. 1½ sida med shabbel om vilken faction. :wacko:

Och mina 5 cent: RP suger. Okej om man spelar med inlevelse, men shiaaat! 300emotes medans man dödar en mob. Give me a break. Och alla ni som skapar chars där nu kommer bara bli ratade av alla eftersom ni inte kan rollspela. Thats all. For now. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bleeeh. grattis.

Vi hade nog fått ner honom idag med. Men vi hade en SÅ smart präst som helt plötsligt sprang förbi alla andra, Aggroar och whipar raiden. Sen kläcker han "Jag visste inte att han hade så lång aggro range".. Och vi hade postat en guild på forumet och det stog i MOTD att alla måste läsa guiden för att få komma med på raiden. ^_^

Aja, Imorgon är det en ny frisk raid och då jävlar smäller det!

@RPNeeeerdsen: Försök skriva något vettigt imellanåt med.. 1½ sida med shabbel om vilken faction. :D

Och mina 5 cent: RP suger. Okej om man spelar med inlevelse, men shiaaat! 300emotes medans man dödar en mob. Give me a break. Och alla ni som skapar chars där nu kommer bara bli ratade av alla eftersom ni inte kan rollspela. Thats all. For now. :wub:

Haha, vi hade en mage som gjorde det i lördags :)

Gick ner på första försöket med typ 7-8 personer kvar :P efter 10% började han aggroa dps o healers som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vi hade en mage som gjorde det i lördags :)

Gick ner på första försöket med typ 7-8 personer kvar :D efter 10% började han aggroa dps o healers som fan.

Hehe, vad är det med folk och 10%.. Brukar vara så på alla bosser typ. När bossen är på 10% börjar folk nuka och skiter i allt annat. Slutar oftast i wipe eller så har man tur och bossen dör. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, ska (kanske) köpa WoW i dag och undrar: Vilken ras är kuligast, vad kostar det i månaden och kan man göra flera gubbar på samma account?

Man kan göra hur många gubbar som helst, men bara från ett lag per realm. (Alltså, är du Horde i en realm kan du inte vara dom Alliance i samma realm.) Själv gillar jag nog Night Elfs och Humans bäst. Fast det är en smaksak. :)

Om du betalar med "spelkort" kostar det 250:- för 60 dagar. Annars vet jag inte priset.

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...