Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

PVP=Player Vs Player, dvs du slåss mycket mot den andra sidan (horde om du är alliance och vise versa)

RP=Roleplaying, du ska alltså rollspela och leva dig in i din karaktär på ett trovärdigt sätt.

Ok tack då ska jag göra en night elf rogue på Moonglade.

Förresten kan man verkligen ha sex ?

Om fler gör RP characters så kan vi ju starta en guild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag så skulle guilden göra MC för första gången.. Jag hade inte signat, och jag hade berättat att jag inte kan vara med på MC pga fire-speccad, 0 fire res, fel dator(inga mods/ventrilo).. Iaf jag loggade in 15.45 (dom skulle startat 15.00) och blev genast inbjuden.. Förklarade mina problem med det gjorde inget för andra hade samma problem som mig..

Vi klarade första mobben med enast 3 som dog, vi whipade på andra mobben.. Ett antal (5?) whipes till samt ett antal långa pauser så hade vi äntligen kommit fram till Luci.. Det tog bara 4 timmar xD.. Vi hade inga tactiker eller nått, eller jo, några av oss kollade på

http://members.chello.nl/wjh.groot/Lucifron-Tactics-WoW.swf

men det gick inte så bra.. Efter 3 försök så gav vi upp.. :rolleyes: Blev bara ett dropp, nån halvkass epix till hunters..

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga åt Stell och alla andra Druids, Vad tycker ni jag ska sätta mina Talents på? Lutar mest åt Restoration just nu men jag är inte helt bestämd.

Beror ju mest hur du vill lira, men jag antar att resto är standard i end-game guilder..

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok tack då ska jag göra en night elf rogue på Moonglade.

Förresten kan man verkligen ha sex ?

Om fler gör RP characters så kan vi ju starta en guild.

Jag har också gjort en RP i Moonglade. Eller, jag tror det var Moonglade. Nåväl, jag är en Human Mage. (Aelwyn var namnet ;) ). Fast jag befinner mig i Darnassus, då det är det perfekta stället att levla snabbt på för mig. (Kan dom flesta quests där utan och innan.) Jävlig kul, flirtade och rollspelade med någon från Portugal. Men när det blev dags för Cybersex så försvann rollspelskänslan. Blev bara afrokrull av allt. Nåja, kul som fan annars!

Min långa resa från Goldshire till Darnassus var fantastisk! Fick se otroligt mycket saker på vägen! :D Fast lite läskigt att få Orcer och Krockodiler efter sig.. :( Särskillt när det inte stog vilken level dom är på. Sprang på någon snubbe (Night Elf) Som var på väg till Ironforge också. Rätt kul grabb det där. "I HAVE DIED 28 TIMES, I HAVE

COUNTED!!!!!!" sa han ;) Och han var på level 2.. :P

Väl framme vid Darnassus blev reaktionerna olika. Vissa tyckte det var jättehäftigt att se Humans, andra var mer avvaktande.. Hur som helst skapades en stor debatt om det hela under General chatten. Folk skrev saker som "the humans is attacking!!!!!!" och liknande. Men endå tycktes alla vilja vara extra hjälpsamma mot mig. Alla kastade helande magier och sånt på mig. Kändes lustigt. ;P Och någon skrev ju "There is that human again..She's heading to Dolanaar!" Tss, folk håller koll på vad jag sysslar med alltså. Iallafall så försvarade jag mig genom rollspel, och då blev alla helt plötsligt glada.

Jävligt trevligt med RP! Heil RP! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga åt Stell och alla andra Druids, Vad tycker ni jag ska sätta mina Talents på? Lutar mest åt Restoration just nu men jag är inte helt bestämd.

Do as you feel man.

Alla som säger att Resto är endgame och att alla druider ska vara det kan ta sig.

Själv är jag Feral och vi kör MC/BWL ofta. Har också en guildpolare som är Balance. Ful äcklig Moonkin. Men men, smaken är som baken.

I låglvlarna spelar det inte så stor roll faktist.

Fixa 5/5 imp MotW. Nature's Grasp och Feral charge.

Om du därimot ska gå fullt feral(ignorera detta om du är under lvl 40-50) så bör du sätta dina talents i restoträdet på 5/5 furor. (11/35/5 eller 14/32/5)

Men sätt dom precis som du vill. Men som sagt, tills du är 50+ så spelar det ingen roll. Finns inga bra saker för ett visst träd så placera dom lite varstans.

Men iaf, 5/5 imp MotW. Nature's Grasp och Feral charge. <-- Tills du är 50+ och kan välja vad du vill "bli". När du väl har dom 3 sakerna så kan du sätta vart du vill i princip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också gjort en RP i Moonglade. Eller, jag tror det var Moonglade. Nåväl, jag är en Human Mage. (Aelwyn var namnet :lol: ). Fast jag befinner mig i Darnassus, då det är det perfekta stället att levla snabbt på för mig. (Kan dom flesta quests där utan och innan.) Jävlig kul, flirtade och rollspelade med någon från Portugal. Men när det blev dags för Cybersex så försvann rollspelskänslan. Blev bara afrokrull av allt. Nåja, kul som fan annars!

Min långa resa från Goldshire till Darnassus var fantastisk! Fick se otroligt mycket saker på vägen!  :wub: Fast lite läskigt att få Orcer och Krockodiler efter sig.. :( Särskillt när det inte stog vilken level dom är på. Sprang på någon snubbe (Night Elf) Som var på väg till Ironforge också. Rätt kul grabb det där.  "I HAVE DIED 28 TIMES, I HAVE

COUNTED!!!!!!" sa han :P  Och han var på level 2.. :unsure:

Väl framme vid Darnassus blev reaktionerna olika. Vissa tyckte det var jättehäftigt att se Humans, andra var mer avvaktande.. Hur som helst skapades en stor debatt om det hela under General chatten. Folk skrev saker som "the humans is  attacking!!!!!!" och liknande. Men endå tycktes alla vilja vara extra hjälpsamma mot mig. Alla kastade helande magier och sånt på mig. Kändes lustigt.  ;P Och någon skrev ju "There is that human again..She's heading to Dolanaar!" Tss, folk håller koll på vad jag sysslar med alltså. Iallafall så försvarade jag mig genom rollspel, och då blev alla helt plötsligt glada.

Jävligt trevligt med RP! Heil RP!  ^_^

Haha ok men jag deletade min char på moonglade för att köra på RPPVP servrarna istället (Defias Brotherhood och Venture Co ). Men jag ska nog göra en ny på Moonglade.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer expanison pack kosta mer i månaden?

Jag tror inte det iallafall.

Förresten är det någon som har åkt tunnelbanan till Ironforge ?

ÄDIT: Nu har jag fått upp min Human Rouge till Level 10 (åkte till ironforge och gjorde quester). Så nu ska jag göra nått Rouge quest.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...