Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Gaaaah hatar att stå i kö. Precis nu när jag kom på att jag skulle pröva Tauren och Orc lite ordentligare än vad jag har gjort.

Och jag orkar inte lira på Defias det är ju bara folk som inte spelar vanligen som är där bara för att en del servrar inte funkar och då är det inget kul.

Ska göra en gubbe på Deathwing nu och sen en på Ahn Quiraj (stavning) när den kommer upp.

EDIT: Men WTF man kan inte göra en ny char på Deathwing så jag måste stå i jädra lång kö till Bladefist. Om ingen annan har en server att tipsa om ?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey yo! ;) Finns det någon quest som "leder än vidare"? Tillexempel, är man en Nightelf så får man ju göra quests där man skall hämta vatten från Moonwells. Dessa quests tycks ju vara såkallade "huvudquests", men tanke på att gubben i trädet säger något i stil med "It is soon time for you to leave Aldrassil, but fill this vial with sum friggin' water first!". Finns det någon sån "huvudquest" i Auberdine, eller Ashenvale(Eller platser i närheten)? Börjar bli less på att vara där. Vill vidare, men jag vet inte vart jag isåfall ska. :'( (Kan ju alltid åka till Ironforge/Stormwind, men vill hellre komma till något nytt ställe.)

Föresten, när dödade ni eran första fiende? (pvp fiende, alltså.) Har själv aldrig gjort det, har aldrig träffat någon på passande level. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, Vad är en RPPVP server? pvp vet jag men roleplay? vad gör man då?

Det är något töntigt enligt mig. ;)

RP är att du verkligen lever dig in i spelet.

Då skall du vara en riktig Night-elf och inte en datornörd på 25år osv..

RP servers är mycket seriösa.

Du skall ha riktiga troll namn osv.

Om du har ett olämpligt namn på din char. tex Bergatrollet eller ett olämpligt guildnamn så kommer GM fixa till det.

Vissa tycker det är kul, men jag tycker det är onödigt att ens försöka rymma från sin egen verklighet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är en anledning till att jag spelar över huvudtaget.

För att få uppleva saker, vara någon annan och se saker som omöjligt skulle finnas annars. :)

Är det verkligen så töntigt? :wub:

Klart det är. :(

WoW går ju ut på att bli lvl 60, rank 14 och ha fullt tier2 set. Som vilken hjärndöd zombie som hellst. ;)

Burr, har för många chars. Får bli att radera ett par stycken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som kan tipsa om ett bra Realm(PVP) som man kan börja på när man köpt ett nytt GameCard?

Al akir

BLadefist om du vill att många svenskar ska vara där, när jag var horde sa dom att typ 80% var svenskar av horde på bladefist

Ice candy: Får man inte ett quest i ashenvale så man ska gå till stonetalon mountains? inte för att det är mycket roligare där men ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...