Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Gonatt

Icecandy: jobbiga hordes som var vi goldshire =)

Haha, ja. Stackars dig, blev dödad hela tiden. :P Nåja, dom där trollen blev ju dödade till slut iallafall. :P

Och sen slösades ju väldigt mycket pengar på öl. Lolz, skitkewl! ;) (Tjänade 1s och 4c på lite dans. Och blev erbjuden 50s. Hoho, roligt B) )

Yay! Jag och Fridolf dansar i Goldshire! :P (Inget speciellt med bilden, lägger upp bilden så att jag kan titta på den varje gång jag skall scrolla runt på just denna sida. Som ett minne. ^_^ )

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi smekte BWL igår!

Lite självdiceplin gör susen!

Vi dödade Razorgore, Vaelastrasz och Broodlord på första försöket. Fick oss 2 försök på Firemaw också. 50% på andra försöket. Allt som fattas är mer tid, ett par onyxia scale cloaks och lite fire pots. \o/

ÄGDA drakar. ;)

(Vi fick ju också Broodlord huvudet så nu springer halva guilden runt i Silithus på all sin fritid för att få ihop alla scales till AQ questen)

KEWL!

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi smekte BWL igår!

Lite självdiceplin gör susen!

Vi dödade Razorgore, Vaelastrasz och Broodlord på första försöket. Fick oss 2 försök på Firemaw också. 50% på andra försöket. Allt som fattas är mer tid, ett par onyxia scale cloaks och lite fire pots. \o/

ÄGDA drakar. :P

(Vi fick ju också Broodlord huvudet så nu springer halva guilden runt i Silithus på all sin fritid för att få ihop alla scales till AQ questen)

KEWL!

Oh fan!

Vi hade däremot inte lika tur i instancen...Server restart och sånt. Annars har vi kommit till Nefarian :P

Snart så... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är illa. -_-

Aja, BWL på Lördag. Firemaw kommer gå ner. Sen får vi se om vi får in några försök på Ebonroc och Flamegor. Kan ju alltid hoppas. >_<

Tar ni Firemaw så tar ni Ebonroc och Flamegor också. Flamegor åkte på one-shot av oss första gången.

Chromaggus är inte så jättesvår heller. Beror lite vad man får för breaths. Vi hade Time Lapse och Frostburn första gången, vi dödade han samma dag som vi kom till honom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar ni Firemaw så tar ni Ebonroc och Flamegor också. Flamegor åkte på one-shot av oss första gången.

Chromaggus är inte så jättesvår heller. Beror lite vad man får för breaths. Vi hade Time Lapse och Frostburn första gången, vi dödade han samma dag som vi kom till honom. -_-

Om vi tar ner trion så tror jag inte vi kommer försöka på Chromaggus. Känns bättre att ha en ny boss på en ny dag när alla är utvilade och nya friska tag.

Om vi nu tar ner alla 3 så kommer folk att lämna, ha slut på pots, inte vara fullt allerta.

Aja, skam den som ger sig. Nefarian ska ner illa kvickt! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till dom som är lvl 60

I tanaris finns ju caverns of time som vaktas av 3 drakar om ja inte minns fel

Är det något speciellt med drakarna?.

4st! lvl~51, lvl53, lvl61 och lvl?? Elite (boss) :angry:

Bossen gjorde mycket skada.. Hela ~5500 på stackars mig! :'( Det var inte ens en critt :rolleyes:

Dit ska man iaf när man gör första delen av Ahn'Qiraj questet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag gjort en ny char på Stormscale. En Dwarf Paladin, paladin är lätt en av dom roligaste classen. Någon som vet vad som är dom bästa professions för paladin ?

Mining/Blacksmithing är ju aldrig fel. Mining/Engineering är också bra. Själv kör jag Mining/Skinning (för pengarnas skull).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte alla som gjorde gubbar på defias brotherhood logga in samtidigt så vi kan skpa guilden  ^_^

Jag ska göra en ny gubbe där nu så om du vill hjälpa mig att levla lite så är det ok.

EDIT : Är det fortfarande Humans som gäller ?

EDIT2 : Jag gjorde en Human Warlock vid namn Gizgiz, /w Gizgiz i spelet.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...