Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

FFS! Sluta chatta i topicen. Allt sånt som ni tjatar om (möten, logga in bla bla) Tar ni över PM eller MSN.

Vill inte se mer sån skit nu. ^_^

Iaf, i skrivande stund så håller vi på att ränsa vägen till Ebonoc. Och då vet ni vad det betyder! Firemaw är nu mera en golvmatta! :D

Nice :D.

Aja, får nog min nya dator den här kommande veckan eller om nästa vecka. Ska följa med guilden på 2-3 MC runs och sen joina en annan guild som gör MC/BWL på lite bättre tider :)

Ancestral Legacy

Legends of Azeroth (Starkaste guilden på Doomhammer) har ordnat med ett litet lotteri, för att vi ska kunna öppna Ahn'Qiraj fortare.

För intresserade (bara veta vad allt det här handlar om) så kan ni kolla runt lite på lotteri sidan :)

Legends of Azeroth Lottery

Observera också att under "Winners" så finns det en som heter Zabuzan. Han är min irl polare ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice ^_^.

Aja, får nog min nya dator den här kommande veckan eller om nästa vecka. Ska följa med guilden på 2-3 MC runs och sen joina en annan guild som gör MC/BWL på lite bättre tider :)

Ancestral Legacy

Legends of Azeroth (Starkaste guilden på Doomhammer) har ordnat med ett litet lotteri, för att vi ska kunna öppna Ahn'Qiraj fortare.

För intresserade (bara veta vad allt det här handlar om) så kan ni kolla runt lite på lotteri sidan :D

Legends of Azeroth Lottery

Observera också att under "Winners" så finns det en som heter Zabuzan. Han är min irl polare :D

Fortare och fortare kan man ju inte säga. Det går ju lika fort även om personerna i säga skulle lämna in sakerna direkt istället för att skicka det till dom. Skulle ju faktist gå fortare än att skicka det till den guilden faktist.

Dom stjäl bara personernas inlämningsbara reputation saker. Visst, man har en chans att vinna en MC run. (wow.. not) Aja, det är ju ända sättet dom kan komma med i lottningen så att säga.

Vill man hjälpa till med öppningen av grinden ska man grinda insekter i Silithus. Då gör man iaf någon nytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...