Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Mjo, klart wow laggar med 256 ram. Kör med 512, laggar fortfarrande men datorn vänjer sig efter en stund. Kanske dags att bytta saker på datorn?  :P

Okej! Men håller på o sparar till nytt moderkort med pci-express kretsar 1gig ram och amd 64 2ghzX2 (ett uppgraderingspaket) och ett nytt grafik kort har inte bestämt mig än vilket. Fråga: Är det smartare att köpa typ 256 mer ram nu eller spara till paketet? Ontopic fråga: Vilket är lättaste/snabbaste sättet att kom till ironforge är i Darkshore i kalimdor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är lättaste/snabbaste sättet att kom till ironforge är i Darkshore i kalimdor

Ta båten till Wetlands(menethil harbor).

Till fots får du sen springa igenom hela Wetlands.

Du kommer nu till Loch Modan.

Spring igenom skiten tills du kommer till Dun Morogh.

Väl inne i Dun Morogh så går du bara åt väst så kommer du hitta till Ironforge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 1.8 ghz processor 256ram och Geforce 3 ti 200

Sorry för Dubbelpost!

Det laggade som fan för mig med 512ddr i Huvudstäderna så jag köpte en till 512 nu är det helt laggfritt men nu fryser spelet sig ibland :P

Så vill du att det ska lagga mindre skaffa mer Ram Det är inte så dyrt längre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.M: Speccade Resto efter ett litet bråk mellan druiderna i guilden. Dom tyckte inte jag skulle få bida på healing saker pga. min specc så jag respeccade i början av veckan.

lulle: Du är inte ensam om den frågan. Och jag har inget svar på den. Jag har ingen aning om var och hur jag får tag i pengarna, men det stiger hela tiden. Full MC run ger runt 30-40g plus i kassan om man inte wipar. Brukar mest spela på mina alt chars så jag antar att det är MC/BWL/etc som jag får pengar av nu i senare skede.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.M: Speccade Resto efter ett litet bråk mellan druiderna i guilden. Dom tyckte inte jag skulle få bida på healing saker pga. min specc så jag respeccade i början av veckan.

lulle: Du är inte ensam om den frågan. Och jag har inget svar på den. Jag har ingen aning om var och hur jag får tag i pengarna, men det stiger hela tiden. Full MC run ger runt 30-40g plus i kassan om man inte wipar. Brukar mest spela på mina alt chars så jag antar att det är MC/BWL/etc som jag får pengar av nu i senare skede.

VA!?

Vänta, hur i helvete kan du dra in 30-40g per MC run? :)

Lucifron, Gehennas, Shazzrah och Sulfuron ger väl max 10g tillsammans? >_<

Däremot kammar man hem minst 20g på ett BWL run.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...