Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

när jag var liten brukade jag se insekter(maskar,larver,spindlar) som kom ut ur sängen/kudden genom små hål... jag visste att det var inbillning men ändå såg jag det! när det hände var det att såva på golvet som gällde... nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna...

jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna...

jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt!

Det är helt naturligt tror jag. För mig blir det så ibland att det känns som jag ramlar när jag typ halvsover sen hoppar jag till när jag slår i marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nånting som jag brukade drömma för typ 2-4 år sen är att jag hoppar från olika saker (höga alltså..) eller bara finns uppe i luften och åker ner. Iallafall

så brukade jag känna det i magen och sen när jag landar så flyger jag upp

ur sängen.

Inte så konstigt men äckligt... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom ändrar väll nåt i matrix...

nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla

Jo men det är så jävla coolt när man får en deja vu, men det är fan helt jävla konstigt. Ingen som kan förklara hur det går till? Förutom nån dum matrix förklaring

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har ni känt ett visst obehag när ni varit inne i nått älder hus nån gång... typ som en ond ande över det...

en gång sov jag över i ett sånt hus... fasen vaäskigt det var... nästan alla som bott i just detta husaet har flyttat fort som fan...

deja vu: har ni varit med om sann drömmar nån gång... jag kallar dom så ialla fall... händer att jag drömer nått som jag bara minns lite svagt, och sen så kan man känna att man upplever det starkt typ ett halv år senare...

sen när det gäller man ser gestalter i mörkret när man skall sova... det är att man är över spänd och sover halvt typ...

att man hör fot steg i huset när man är själv har jag åxå hört... men det var några år sen och det var en tid då jag var en överspänd liten parvel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

deja vu: har ni varit med om sann drömmar nån gång... jag kallar dom så ialla fall... händer att jag drömer nått som jag bara minns lite svagt, och sen så kan man känna att man upplever det starkt typ ett halv år senare...

jag tror det har hänt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag var liten brukade jag se insekter(maskar,larver,spindlar) som kom ut ur sängen/kudden genom små hål... jag visste att det var inbillning men ändå såg jag det! när det hände var det att såva på golvet som gällde... nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna...

jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt!

Så har jag också känt :blink: eller vad man ska säga :ph34r: men jag tyckte det var lite rolig B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får en stark!!! elektrisk stöt i vänster axel. ca 25 ggr starkare än en enkelstöt som man kan få ibland. Det är rätt konstigt och jag kan känna att jag skall få den ca 2 sekunder innan.

Detta händer även när jag drömmer om olika hämska saker som tex när jag vaknar av ett starkt ljud som bara blir starkare och starkare.

Posted on Jun 9 2003, 22:48

--------------------------------------------------------------------------------

QUOTE (Foo @ Jun 9 2003, 17:40)

Jag tänkte prata lite om DejaVu    Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 %    En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte.   

QUOTE (Tyrone @ Jun 9 2003, 18:00)

dom ändrar väll nåt i matrix...

nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla 

Jo men det är så jävla coolt när man får en deja vu, men det är fan helt jävla konstigt. Ingen som kan förklara hur det går till? Förutom nån dum matrix förklaring

JA det är rätt coolt när man ser DejaVu och jag skulle vilja ta reda på vad det beror på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...