Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den här topicen var ju ball. :teehee: Så jag drar upp den igen.

När jag var typ fem år så låg jag i min säng och så plötsligt kom det in en tant i rummet och satte sig på en soffa(som inte står där, men det va så då), skitläbbigt. Och så tyckte jag det sprang ett lite grönt "troll" vid benen på sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läkare har kommit fram till att dejavu orsakas när hjärnan upprepar någonting som den inte förstått... har jag läst iaf. Det har också hänt att jag har sett michael jackson i mitt sovrum... jävligt vad läskigt det var. Säkert hallucinationer

Redigerad av Phoenix_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inte lita på någon länk efter som jag har sett 3 läskiga bilder

1:en bild på en utomjording som hade armarna korsade och pekade

det fina...

2:en bild som kom upp vid ett test på nätet på en tjej som var blodig och man hörde skrik . Snaka om bloddy mary...

3:en såg som man skulle höra bak länges så kom det en massa bilder

på zombies

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta låter kanske konstigt och tro inte att jag är phsycisc störd för det är jag inte...

för fyra år sen när jag var 8 år så dukade jag ... detta var inte inbilning för brorsan stod bredvid och satte ut glasen på bordet... när jag plötsligt lade ut första kniven på bordet så lade den sig rätt men när jag fördehanden över så flög den upp på handen som nån magnetisk grej exempel:

______

(_____0\ <---- handen

====---- <----- kniv

kniven åkte upp mot min hand och fastnade där jag plockade när den och gjorde likadant med andra handen... jag ropade på mina föräldrar och dom såg alltsammans... alltså som om jag hade några magnetiska krafter... men det var j*vligt konstigt...

jag ljuger inte... jag är seriös >_<>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har sett nåt skit läskit på himelen en gång >_< himelen var helt stjärn klar

ohc då såg jag nåt skit konstigt det var som e bred stråle rörde sig på himelen

men den var svag och den rörde sig i samma takt hela tiden och den kom från

skogen >_< kanske var den aliens som skickade signaler eller nåt sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg skrev tigigare att jag ville ta reda på vad DejaVu beror på.

För er som inte vet:

DejaVu är när man ser och/eller hör något man tror man sett förut.

JAg funderade i natt så att jag nästan inte kunde sova :lol:

Och nu har jag kommit fram till en möjlig förklaring som kanske kan stämma. -_-

JAg tror att DejaVu inte är något du sett förlängesen utan som du kommer att se.

JAg tror att Efter du sett något förflyttas dina tankar bakåt i tiden tills innan du såg det. Då spelas allt upp igen och du ser det igen utan att du vet att du sett det innan dina tankar flyttades bakåt i tiden.

Till Exempel:

Du ser en kanin som hoppar. Nä den hoppat flyttas tankarna tillbaks i tiden och du ser kaninen igen. Du har sett den fast det vet inte du efterssom det hände i en annan tid. -_-:lol::lol:-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg skrev tigigare att jag ville ta reda på vad DejaVu beror på.

För er som inte vet:

DejaVu är när man ser och/eller hör något man tror man sett förut.

JAg funderade i natt så att jag nästan inte kunde sova -_-

Och nu har jag kommit fram till en möjlig förklaring som kanske kan stämma. -_-

JAg tror att DejaVu inte är något du sett förlängesen utan som du kommer att se.

JAg tror att Efter du sett något förflyttas dina tankar bakåt i tiden tills innan du såg det. Då spelas allt upp igen och du ser det igen utan att du vet att du sett det innan dina tankar flyttades bakåt i tiden.

Till Exempel:

Du ser en kanin som hoppar. Nä den hoppat flyttas tankarna tillbaks i tiden och du ser kaninen igen. Du har sett den fast det vet inte du efterssom det hände i en annan tid. -_-:lol::lol:-_-

oj, bra förklarat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...