Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

JAG GICK IN PÅ SIDAN OCH SÅG EN SKIT LÄSKIG BILD http://www.ghoststudy.com/monthly/may03/terror.html

OCH IBLAND SÅ DRÖMMER JAG OM NÅN SITUATION OCH SEN TYP EFTER EN VECKA SÅ HÄNDER DET EXACT DET OCH JAG VET VAD DOM SÄGE OCH SÅNT...

och ibland så brukar min kompis se ett ansikte i sin spegel när han ensam hemma... <_<

ja, den tyckte jag också var läskig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag var mindre så brukade jag sova hos mina föreldrar och då

så hade vi en klockradio(har den kvar)och på natten så såg det ut som att siffrorna rör på sig <_<

om de é mörkt i ett rum och man stirrar på en sån där digital sak med lampor, t,ex. en digitalklocka så blir de så..

de kan vara för att man håller ögonen stilla på en punkt, så skakar dom lite, och för att de é så mörkt så ser man inget annat som skakar...

annars kan de också va för att digitalsaken vibrerar lite..

men iaf, min mamma har träffat nåt spöke (hon vill inte säga spöke, hon säger typ ande, snäll ande) när hon va tonåring..

men de orkar jag inte skriva om nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG GICK IN PÅ SIDAN OCH SÅG EN SKIT LÄSKIG BILD http://www.ghoststudy.com/monthly/may03/terror.html

OCH IBLAND SÅ DRÖMMER JAG OM NÅN SITUATION OCH SEN TYP EFTER EN VECKA SÅ HÄNDER DET EXACT DET OCH JAG VET VAD DOM SÄGE OCH SÅNT...

och ibland så brukar min kompis se ett ansikte i sin spegel när han ensam hemma... <_<

Jag tycker det ser ut som ett gossedjur. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om de é mörkt i ett rum och man stirrar på en sån där digital sak med lampor, t,ex. en digitalklocka så blir de så..

de kan vara för att man håller ögonen stilla på en punkt, så skakar dom lite, och för att de é så mörkt så ser man inget annat som skakar...

annars kan de också va för att digitalsaken vibrerar lite..

men iaf, min mamma har träffat nåt spöke (hon vill inte säga spöke, hon säger typ ande, snäll ande) när hon va tonåring..

men de orkar jag inte skriva om nu!

DU SKA SKRIVA NU SÅ :huh:

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...