Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag)

... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... :(

sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag)

... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... :(

sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut!

hjälp...du kanske e ett spöke...nejrå..skämta bara...konstigt...det känner man igen lite...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag)

... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... :(

sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut!

;);):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag)

... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... :)

sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut!

du kanske e synsk :( ?oj det kanske inte synsk men nåt i den stilen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fick en DejaVu upplevelse när jag spelade EoD nyss jag kommer ihåg hur jag sprang med en snubbe mot en helikopter och han sätter sig ner på huk och skjuter mot en fiende sammtidigt som jag kastar mig ner och skjuter... jag känner igen det och det va på den banan också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukade få asmånga DejaVu's när jag va liten och på den tredje gången av alla DejaVu's jag fick så brukade jag tänka på något speciellt men sen kom aldrig den DejaVu:n mer. Och när jag va väldigt liten så hallucianerade jag jämt när jag hade feber och skrek som fan sa mina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var typ 5 så vaknade jag av något när jag sov. En spöklik gestalt, i helt svart kappa med raspig kvinnoröst, gick från ena hörnet till det andra medan hon sa "Det är något farligt här! Det är något farligt här!" eller nåt i den stilen. ;);):( Sedan nuddade hon en stol och försvann. ;)

Fy fan vad läskigt, säger jag bara, trots att det var en lägenhet... :)

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var typ 5 så vaknade jag av något när jag sov. En spöklik gestalt, i helt svart kappa med raspig kvinnoröst, gick från ena hörnet till det andra medan hon sa "Det är något farligt här! Det är något farligt här!" eller nåt i den stilen. ;):o:( Sedan nuddade hon en stol och försvann. ;)

Fy fan vad läskigt, säger jag bara, trots att det var en lägenhet... :)

du kan ha drömt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...