Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag får ibland en känsla att saker ska hända,och sen händer det. tex för ett par dar sedan.. Jag satt på mitt rum och spelade gta3 .Plötlsigt får jag känslan att det kommer knacka på dörren om en stund, jag reser mig upp och går ut i hallen. Precis när jag är vid dörren så knackar det och jag öppnar. wierd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma sak händer med mig ibland när jag ska sova. Jag ligger helt still och så börjar jag höra massa grejer i huvet. Det är typ alla mina kompisar som halvskriker mitt namn, ganska irriterande! Jag får även en bild av alla där dom försöker tränga sig in i mitt synfält så jag ska se dom. :lol: Det är typ bara hjärnan som avlastar sig från dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sov ute igår kväll.. på gården..

Jag hörde Någon som viska mitt namn... Sen när ja reste mig upp var ja själv i tältet.. (trodde ja)

o kl var 23:30 typ..

sen gick ja in.. då var det tomt inne.. sen när ja kom in i tältet så låg dom där... Helt tyst.. o dom var varm så dom knna inte rört på sig..

__

Förut när ja va typ 7-8 hade Jag en bild på lejonkungen.. När kl var vid 21:00 o ja låg bredvid Mamma O Pappa :lol: så "rörde" dom sig.. (bilderna allstå) Gissa om man vart rädd..

Och det där som ni snacka om.. Nån säger nått o ma nhör det när man sover..

sånt hade jag i förgår.. Nån viska emil.. o ja våga int titta...

sen när ja gjorde det gunga min gungstol... :lol:

Ja Svär... :'( " i see dead People.."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...