Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo... igår hände nå't knas...Jag skulle prova en cola blandat med MArtini, och sen vaknade jag på soffan, klockan halv ett, och hittade knappt i mitt eget hus. :ermm: Sen kom en kille som var full han med och hälsade på mig, och jag hade ingen aning om vem det var. :ermm: Sen så hittade jag inte fjärrkontrollen till tv:n. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltid när jag är hemma ensam så hör jag steg i hallen.... å NEJ, kom inte å säg att jag är paranoid eller barnslig, min syrra hör de också (hon är inte heller paranoid) :rolleyes:

När jag ska sova hör jag steg i vår trappa......

Sen kollar jag och ser att allt är lungt....

Sen upprepas detta några gånger. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte prata lite om DejaVu :( Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 % :) En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte prata lite om DejaVu :( Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 % :) En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte. ;)

dom ändrar väll nåt i matrix...

nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...