Jump to content

Övernaturliga grejer


Weener
 Share

Recommended Posts

ehh näää :P men det har bara hännt 2 ggr och båda har jag haft feber

när jag har feber händer massa skumma saker..om jag har lagt mig med feber så kan jag just innan jag somnat in höra et ljud som bara blir starkare och starkare tills jag sätter mig upp med ett ryck..!

ibland upplever jag också ett tryck för ansiktet och samtidigt svartnar det för ögonen och sedan släpper det efter en stund...jag kan också uppleva att munnen och halsen sväller igen totalt och jag slutar andas, då tänker jag till och förstår att jag faktiskt kan andas och att halsen inte svällt igen..mend et känns så..jätteäckligt!!! :ermm: ..jag måste vara känslig mot feber :huh::ermm::mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hjälp! Jag blir rädd av att läsa om sånna här saker vid den här tidpunkten :mellow:

Jag kan blir rädd av spöken och sånna saker. Aliens är också läskiga..

Skulle inte ni bli rädda om ni såg en sån här :ermm: vid den här tidpunkten?

Edit: Tänk er den där smilien inte ler.

Redigerad av SuXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp! Jag blir rädd av att läsa om sånna här saker vid den här tidpunkten :mellow:

Jag kan blir rädd av spöken och sånna saker. Aliens är också läskiga..

Skulle inte ni bli rädda om ni såg en sån här :ermm: vid den här tidpunkten?

Edit: Tänk er den där smilien inte ler.

Hallojo :ermm:

var inte rädd, de är ju ny dag och klockan är ju bara kw(v)art över 7 :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här e inte ovanligt men ändå läskigt

jag gick i sömnen ner till telefonen försökte ringa till mamma hon ligger och sover(pappa e i sweish vet inte hgur det stavas) mamma väcks alla lampor e tända och mamma försöker leda mig till sängen jag vill inte..det känns läskigt sen när mamma säger det nästa dag.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer ihåg en cool grej som hände i sommras: Klockan var typ halv 4 på morgonen och jag satt å glodde på film, plötsligt hör jag hur(vad som låter som)två hundar på gatan utanför börjar...ehh bråka(?)dom skällde och slogs(?)...aja hur som hellst sprang jag ut, jag hör fortfarande hur dom bråkar ända tills jag kommer till trappan på bakgården...men när jag kom ut på gatan fanns det inte ett spår...jag tittade upp och såg fullmånen(dahh)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, kan bärreta om när jag gick i sömnen för nån månad sen...

Jag vaknade och gick till skafferiet och öppnade det... Det hörde min farsa och kom och undrade vad jag gjorde...

- Vad gör du?

- Jag letar efter....

- Vad är det du letar efter?

- Men... Sånna där....

- Vadå?

- Sånna där...! (var rätt arg vid det laget)

- Vadå?

- Men sånna där....... Skruvar!

- Det finns inga skruvar i skafferiet!

- Jo!

Sen lät han mig vara i nån sekund innan jag gick till spisen och öppnade ungsluckan och tog fram en plåt.

- Vad gör du?

- Jag måste se om plåtarna passar!

Sen tog jag ett glas vatten och la mig <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, kan bärreta om när jag gick i sömnen för nån månad sen...

Jag vaknade och gick till skafferiet och öppnade det... Det hörde min farsa och kom och undrade vad jag gjorde...

- Vad gör du?

- Jag letar efter....

- Vad är det du letar efter?

- Men... Sånna där....

- Vadå?

- Sånna där...! (var rätt arg vid det laget)

- Vadå?

- Men sånna där....... Skruvar!

- Det finns inga skruvar i skafferiet!

- Jo!

Sen lät han mig vara i nån sekund innan jag gick till spisen och öppnade ungsluckan och tog fram en plåt.

- Vad gör du?

- Jag måste se om plåtarna passar!

Sen tog jag ett glas vatten och la mig <_<

hehe...lustigt...jag pratar mykke i sömnen enligt min bror...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 2 st såna där gå i sömnen minnen.

1. Var på ett fotbollsläger i Västerås. Och alla låg och sov i klassrummet vi fick sova i, utom jag och en kompis till mig. Sen helt plötsligt ser vi Ivan (en av våra kompisar) resa sig upp ur sin säng, gå mot mig och min kompis, och så ställer han sig där, och glor.

Jag: Ivan... vad gör du?

Ivan: Men jag äter ser du väl?!

Jag: Eeeh... Ivan, gå och lägg dig.

Ivan: Gahh!!! Jag vill inte äta surströmming...

Henrik (Min andra kompis, han som var vaken och pratade med mig): Ivan, vafan gör du?

Ivan: Inga hot!! Sluta hota mig! Hota mig inte till livet! INGA HOT! LÄGG NER DEN DÄR ATTITYDEN!!!!!

Och så gick han och la sig, och somnade, samtidigt som dom flesta andra vaknat av att han skrek.... Det var lite skumt. Sen nummer 2, var det jag som gick i sömnen.

2. Jag gick till kylskåpet, tog fram mjölk, hällde 3 liter av mjölken på golvet i köket, sen tog jag en tändsticka och tände den, kastade den på det mjölkiga golvet, och så sprang jag samtidigt som jag skrek: "It's gonna bloooooooow!!!"

Sen gick jag o la mig igen. Min brorsa såg allt, men gjorde ingenting, för han tyckte jag var rolig... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Jag gick till kylskåpet, tog fram mjölk, hällde 3 liter av mjölken på golvet i köket, sen tog jag en tändsticka och tände den, kastade den på det mjölkiga golvet, och så sprang jag samtidigt som jag skrek: "It's gonna bloooooooow!!!"

Sen gick jag o la mig igen. Min brorsa såg allt, men gjorde ingenting, för han tyckte jag var rolig... :(

Hahahaha! Så jävla sjukt! :P

Jag brukar också gå runt och prata i sömnen. Men inte försöka tända på mjölk! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...