Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS ADMINS!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

christmas-gettyimages-184652817.jpg

En synnerligen god jul önskar Tyko Jonsson - eh-äehh, GTASajtens adminkår till er alla. Vilket år! Vi fick sent omsider en trailer till GTA VI och på köpet kom lite mer sprätt på aktiviteten på forumet. En del gamla ansikten har kommit tillbaka, om än bara för en stund, men det är lika trevligt varje gång.

Hur firar ni julen? Har ni köpt mycket presenter? Blir det mycket julmat? Berätta allt ni vill och kan! Själv firar jag med familjen i brorsans nya hus. Några andra har sjuka barn eller är på annan ort, så det blir stort ändå men inte lika stort som det kunde bli.

🎅 🎄🎅 🎄🎅

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God Jul!

Från i år, och under de kommande årtionden, är familjens julfirande för småbarnen igen; i somras fick brorsan en dotter, och syrran fick tvillingpojkar.

Det var ömsom trevligt och gulligt med tre spädbarn, och ömsom skrikigt och jävligt. De små liven visade noll uppskattning för gåvorna jag gav; ett keyboard till brorsdottern, och var sitt slagverkskit med tamburin/maracas/xylofon till tvillingarna. Det prassliga och färgglada presentpappret var mer intressant.

Förutom lite glögg till Kalle Anka så blev det en nykter kväll, med tanke på att jag skulle upp för att ta bussen till jobb 6:10 i morse (och hade varit uppe samma tid julaftonsmorgonen, och ska upp samma tid annandagen).

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul gamla vänner! ❤️ Är ledig ett par veckor här över högtiderna så vi passade på att spendera jul i svärföräldrarnas stuga i Åre. På julafton rymde jag upp på en bergstopp och tittade på soluppgången för mig själv. Pojken erövrade backarna med snowracern. Vi åt mycket julmat. Peak julklapp var en miniatyr av gåsen från Untitled Goose Game med en magnet i näbben så den kan hålla i små saker.
Dagarna sedan hemkomst har spenderats med renovering på hemmaplan. Lägger väl upp ett inlägg i hustråden när det börjar närma sig färdigt, men lång historia kort är tapetsering/målning av väggarna i källaren som slutade med en total renovering ner till husgrunden i stora delar av källaren på grund av fukt.

Det har varit en suverän jul allt som allt.

20231224_112441.thumb.jpg.c23216e9f3649a4eeecb2a13d0abbec7.jpg

20231226_102647.thumb.jpg.3d939626ce97508610c2c9de4b7ca15a.jpg

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2023-12-30 at 01:28, Merkky skrev:

God jul gamla vänner! ❤️ Är ledig ett par veckor här över högtiderna så vi passade på att spendera jul i svärföräldrarnas stuga i Åre. På julafton rymde jag upp på en bergstopp och tittade på soluppgången för mig själv. Pojken erövrade backarna med snowracern. Vi åt mycket julmat. Peak julklapp var en miniatyr av gåsen från Untitled Goose Game med en magnet i näbben så den kan hålla i små saker.

Det har varit en suverän jul allt som allt.

Nämen vad är detta! :o Wholesome content? Vet du inte om att det fortfarande är 2023 och man ska vara så toxisk som möjligt på internet? :D

Skämt åsido, det låter faktiskt helt awesome. Grattis! ^_^

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...