Jump to content

Grand theft auto Trailer 1

VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Blev förvÄnad att den var ute nÀr jag klev upp! Shit vad det hÀr ser bra ut, ska gÄ igenom alla stillbilder senare.

Men 2025. Typiskt!

Edit: 34,5 miljoner visningar pÄ fem timmar. Hypen Àr vansinnig, vilket slÀpp det hÀr kommer att bli.

Redigerad av Merkky
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Ser förjÀvla snyggt ut, fick en mildare chock nÀr jag sÄg grafiken. Synd bara att man mÄste spela som en kvinna, tar bort all trovÀrdighet. Men sÄ Àr det ju nu nÀr vi lever i en feministisk diktatur. Jaja, om 100-200 Är Àr nog ordningen ÄterstÀlld, bara hoppas att man Àr reinkarnerad till en vÀlbÀrgad homo sapiens tills dess.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

5 minuter sedan, knurra skrev:

Ser förjÀvla snyggt ut, fick en mildare chock nÀr jag sÄg grafiken. Synd bara att man mÄste spela som en kvinna, tar bort all trovÀrdighet. Men sÄ Àr det ju nu nÀr vi lever i en feministisk diktatur. Jaja, om 100-200 Är Àr nog ordningen ÄterstÀlld, bara hoppas att man Àr reinkarnerad till en vÀlbÀrgad homo sapiens tills dess.

Yikes.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

3 timmar sedan, knurra skrev:

Jag förstÄr att du sÀkert har skÀl att tycka som du gör. Det Àr ofta sÄ med förbittrade mÀnniskor. Du Àr inte nödvÀndigtvis förbittrad men det framstÄr sÄ, det hoppas jag att du Àr medveten om. Oavsett förstÄr jag att för dig har feminismen sÀkert gÄtt för lÄngt. Det Àr trÄkigt att det ska behöva vara sÄ och jag hoppas att du Àr med om nÄgonting som fÄr dig att se din omvÀrld annorlunda, i ett mer nyanserat ljus.

Jag bÄde hoppas och tror pÄ dig, knulla! Heja! Tillsammans kanske vi kan skapa en lite mindre trÄngsynt och missunnsam vÀrld.

IstÀllet för att lÄta den hÀr "rafflande" diskussionen ta över trÄden, sÄ fÄr du mer Àn gÀrna ventilera dina trötta Äsikter i den nedanför istÀllet. Men det mesta tycks redan sagt, frÄn bÄda hÄll. Ja, kanske inte din befÀngda idé att "ordningen" ÄterstÀlls om 100-200 Är, men den kanske du borde hÄlla för dig sjÀlv framöver.

https://www.gtasajten.com/topic/50806-manliga-vs-kvinnliga-huvudkaraktÀrer-i-gta-spelen/

xoxo

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Det jag ser mest framemot Àr ju radiokanalerna. FÄr hoppas pÄ lite retro Àven om det ser ut att utsepla sig i nutiden.

I GTAV var det ju Non Stop Pop FM som var favoritkanalen. Smaklösa poplÄtar Àr musiken för mig.

Musiken Àr det bÀsta med GTA-spelen. Staying up forever with Rise!

---

Jag ser inte heller varför PC-release inte skulle kunna ske samtidigt som konsol nu nÀr konsolernas arkitektur Àr detsamma som pÄ PC. Det vore ett stort misstag att inte slÀppa samtidigt enligt mig.

Vi fÄr se hur det blir med den saken.

Redigerad av dibel
  • Gilla 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

1 timme sedan, okka skrev:

Jag förstÄr att du sÀkert har skÀl att tycka som du gör. Det Àr ofta sÄ med förbittrade mÀnniskor. Du Àr inte nödvÀndigtvis förbittrad men det framstÄr sÄ, det hoppas jag att du Àr medveten om. Oavsett förstÄr jag att för dig har feminismen sÀkert gÄtt för lÄngt. Det Àr trÄkigt att det ska behöva vara sÄ och jag hoppas att du Àr med om nÄgonting som fÄr dig att se din omvÀrld annorlunda, i ett mer nyanserat ljus.

Jag bÄde hoppas och tror pÄ dig, knulla! Heja! Tillsammans kanske vi kan skapa en lite mindre trÄngsynt och missunnsam vÀrld.

IstÀllet för att lÄta den hÀr "rafflande" diskussionen ta över trÄden, sÄ fÄr du mer Àn gÀrna ventilera dina trötta Äsikter i den nedanför istÀllet. Men det mesta tycks redan sagt, frÄn bÄda hÄll. Ja, kanske inte din befÀngda idé att "ordningen" ÄterstÀlls om 100-200 Är, men den kanske du borde hÄlla för dig sjÀlv framöver.

https://www.gtasajten.com/topic/50806-manliga-vs-kvinnliga-huvudkaraktÀrer-i-gta-spelen/

xoxo

Ja jag hoppas verkligen att vi fÄr ett slut pÄ all woke propaganda snart. För övrigt sÄ föredrar alla brudar konservativa mÀn framför vÀnsterblivna. Finns mÀngder med undersökningar pÄ detta.

En fördel dock Àr att jag slipper lÀngta ihjÀl mig och ligga sömnlös som nÀr jag sÄg fram emot san andreas en gÄng i tiden. Kan sova gott fram till release.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

2 timmar sedan, dibel skrev:

Det jag ser mest framemot Àr ju radiokanalerna. FÄr hoppas pÄ lite retro Àven om det ser ut att utsepla sig i nutiden.

I GTAV var det ju Non Stop Pop FM som var favoritkanalen. Smaklösa poplÄtar Àr musiken för mig.

Musiken Àr det bÀsta med GTA-spelen. Staying up forever with Rise!

---

Jag ser inte heller varför PC-release inte skulle kunna ske samtidigt som konsol nu nÀr konsolernas arkitektur Àr detsamma som pÄ PC. Det vore ett stort misstag att inte slÀppa samtidigt enligt mig.

Vi fÄr se hur det blir med den saken.

I sann Vice City-anda hoppas jag pÄ att nÄgra av de gamla kanalerna Àr med. V-Rock kÀnns givet!

AngĂ„ende PC-diskussionen tror jag att det alltid har varit ett medvetet val frĂ„n Rockstar. Deras spel Ă€r sĂ„dana mastodonter att folk Ă€r mer Ă€n villiga att köpa spelet "tvĂ„ gĂ„nger" (jag vet att jag Ă€r det... 🙃)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

5 minuter sedan, Mark skrev:

I sann Vice City-anda hoppas jag pÄ att nÄgra av de gamla kanalerna Àr med. V-Rock kÀnns givet!

AngĂ„ende PC-diskussionen tror jag att det alltid har varit ett medvetet val frĂ„n Rockstar. Deras spel Ă€r sĂ„dana mastodonter att folk Ă€r mer Ă€n villiga att köpa spelet "tvĂ„ gĂ„nger" (jag vet att jag Ă€r det... 🙃)

Jo, förvisso. Nu Àger jag ingen konsol lÀngre sÄ det kanske bara Àr hoppfullt tÀnkande frÄn min sida. GTA:San Andreas har jag köpt 3 gÄnger, haha. PS2, PC-DVD och pÄ Steam. Kanske t.o.m. blir ett fjÀrde köp om man ska köpa det till Android.

Off Topic, nÄgon som spelar 3-generationsspelen pÄ Android? Jag provade LCS dÄ det var gratis i en halvtimma, men tyckte kontrollen var lite svÄr. VÀnjer man sig tillslut?

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

28 minuter sedan, dibel skrev:

Off Topic, nÄgon som spelar 3-generationsspelen pÄ Android? Jag provade LCS dÄ det var gratis i en halvtimma, men tyckte kontrollen var lite svÄr. VÀnjer man sig tillslut?

Nja. Jag körde GTA III cirka 2012 och lyckades vÀl med det antar jag, men njutbart var det inte. Sedan har jag med olika emulatorer och annat kört LCS och VCS pÄ Android, men det gör sig bÀst pÄ konsoler med riktiga kontroller. Det slÀpptes ju till PSP och det hÀftigaste med det var ju att det var bÀrbart, men sanningen att sÀga Àr det vÀl bÀttre pÄ PS2. Om man lÀgger in det pÄ en PS Vita och lÀgger till funktion för andra spaken (som bara finns pÄ Vita och inte PSP) sÄ fÄr man det bÀsta av tvÄ vÀrldar.

Inga spel med touchscreen kommer nÄgonsin att klÄ nÄgon annan version.

• Gilla 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

DÄ detta Àr lika stort som mÄnlandningen för oss nördar valde jag att avbryta min engelskalektion under förmiddagen för att diskutera och se trailern pÄ klassrummets projektor med mina nior. Peppen Àr sÄ oheligt stor! Jag hoppas pÄ en tidig release 2025 och att jag dÄ bÄde har en tv som mÀter över 100 tum och en vettig konsol att spela pÄ.

Redigerad av antepanteboy
  • Gilla 4
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Om det ÀndÄ fanns en plats dÀr jag kunde ventilera min hype, tÀnkte jag för 2 minuter sedan.. sÄ plingade det till - GTASajten! 

Hur sjukt! KÀnslan Àr precis som tidigare trailerslÀpp, spelar ingen roll att man kommer vara nÀrmare 40 nÀr detta spel slÀpps. Hypen Àr real och dÄ spelar jag inte ens spel lÀngre.

KÀnns precis som för 16 Är sedan nÀr jag och kompisarna hade uppesittarkvÀll och vÀntade in GTA IV trailern haha.

• Gilla 2
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

5 timmar sedan, Mark skrev:

Tror tyvÀrr inte vi kommer se dessa klassiska kanaler igen dÄ Rockstar liksom alla andra ocksÄ kommer följa woke trenden. DÀremot kommer du sÀkert fÄ lyssna pÄ en hel del Billie Eilish och Cardi B! Finns sÀkert nÄn nostalgikanal som spelar Justin Bieber ocksÄ

Det Àr bara att inse, vi som inte Àr Gen Z Àr gamla gubbar nu. Förbannade utveckling

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor