Jump to content

Grand theft auto Trailer 1


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Ser förjävla snyggt ut, fick en mildare chock när jag såg grafiken. Synd bara att man måste spela som en kvinna, tar bort all trovärdighet. Men så är det ju nu när vi lever i en feministisk diktatur. Jaja, om 100-200 år är nog ordningen återställd, bara hoppas att man är reinkarnerad till en välbärgad homo sapiens tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 minuter sedan, knurra skrev:

Ser förjävla snyggt ut, fick en mildare chock när jag såg grafiken. Synd bara att man måste spela som en kvinna, tar bort all trovärdighet. Men så är det ju nu när vi lever i en feministisk diktatur. Jaja, om 100-200 år är nog ordningen återställd, bara hoppas att man är reinkarnerad till en välbärgad homo sapiens tills dess.

Yikes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, knurra skrev:

Ser förjävla snyggt ut, fick en mildare chock när jag såg grafiken. Synd bara att man måste spela som en kvinna, tar bort all trovärdighet. Men så är det ju nu när vi lever i en feministisk diktatur. Jaja, om 100-200 år är nog ordningen återställd, bara hoppas att man är reinkarnerad till en välbärgad homo sapiens tills dess.

Jag förstår att du säkert har skäl att tycka som du gör. Det är ofta så med förbittrade människor. Du är inte nödvändigtvis förbittrad men det framstår så, det hoppas jag att du är medveten om. Oavsett förstår jag att för dig har feminismen säkert gått för långt. Det är tråkigt att det ska behöva vara så och jag hoppas att du är med om någonting som får dig att se din omvärld annorlunda, i ett mer nyanserat ljus.

Jag både hoppas och tror på dig, knulla! Heja! Tillsammans kanske vi kan skapa en lite mindre trångsynt och missunnsam värld.

Istället för att låta den här "rafflande" diskussionen ta över tråden, så får du mer än gärna ventilera dina trötta åsikter i den nedanför istället. Men det mesta tycks redan sagt, från båda håll. Ja, kanske inte din befängda idé att "ordningen" återställs om 100-200 år, men den kanske du borde hålla för dig själv framöver.

https://www.gtasajten.com/topic/50806-manliga-vs-kvinnliga-huvudkaraktärer-i-gta-spelen/

xoxo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag ser mest framemot är ju radiokanalerna. Får hoppas på lite retro även om det ser ut att utsepla sig i nutiden.

I GTAV var det ju Non Stop Pop FM som var favoritkanalen. Smaklösa poplåtar är musiken för mig.

Musiken är det bästa med GTA-spelen. Staying up forever with Rise!

---

Jag ser inte heller varför PC-release inte skulle kunna ske samtidigt som konsol nu när konsolernas arkitektur är detsamma som på PC. Det vore ett stort misstag att inte släppa samtidigt enligt mig.

Vi får se hur det blir med den saken.

Redigerad av dibel
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 timme sedan, okka skrev:

Jag förstår att du säkert har skäl att tycka som du gör. Det är ofta så med förbittrade människor. Du är inte nödvändigtvis förbittrad men det framstår så, det hoppas jag att du är medveten om. Oavsett förstår jag att för dig har feminismen säkert gått för långt. Det är tråkigt att det ska behöva vara så och jag hoppas att du är med om någonting som får dig att se din omvärld annorlunda, i ett mer nyanserat ljus.

Jag både hoppas och tror på dig, knulla! Heja! Tillsammans kanske vi kan skapa en lite mindre trångsynt och missunnsam värld.

Istället för att låta den här "rafflande" diskussionen ta över tråden, så får du mer än gärna ventilera dina trötta åsikter i den nedanför istället. Men det mesta tycks redan sagt, från båda håll. Ja, kanske inte din befängda idé att "ordningen" återställs om 100-200 år, men den kanske du borde hålla för dig själv framöver.

https://www.gtasajten.com/topic/50806-manliga-vs-kvinnliga-huvudkaraktärer-i-gta-spelen/

xoxo

Ja jag hoppas verkligen att vi får ett slut på all woke propaganda snart. För övrigt så föredrar alla brudar konservativa män framför vänsterblivna. Finns mängder med undersökningar på detta.

 

En fördel dock är att jag slipper längta ihjäl mig och ligga sömnlös som när jag såg fram emot san andreas en gång i tiden. Kan sova gott fram till release.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, dibel skrev:

Det jag ser mest framemot är ju radiokanalerna. Får hoppas på lite retro även om det ser ut att utsepla sig i nutiden.

I GTAV var det ju Non Stop Pop FM som var favoritkanalen. Smaklösa poplåtar är musiken för mig.

Musiken är det bästa med GTA-spelen. Staying up forever with Rise!

---

Jag ser inte heller varför PC-release inte skulle kunna ske samtidigt som konsol nu när konsolernas arkitektur är detsamma som på PC. Det vore ett stort misstag att inte släppa samtidigt enligt mig.

Vi får se hur det blir med den saken.

I sann Vice City-anda hoppas jag på att några av de gamla kanalerna är med. V-Rock känns givet!

Angående PC-diskussionen tror jag att det alltid har varit ett medvetet val från Rockstar. Deras spel är sådana mastodonter att folk är mer än villiga att köpa spelet "två gånger" (jag vet att jag är det... 🙃)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 minuter sedan, Mark skrev:

I sann Vice City-anda hoppas jag på att några av de gamla kanalerna är med. V-Rock känns givet!

Angående PC-diskussionen tror jag att det alltid har varit ett medvetet val från Rockstar. Deras spel är sådana mastodonter att folk är mer än villiga att köpa spelet "två gånger" (jag vet att jag är det... 🙃)

Jo, förvisso. Nu äger jag ingen konsol längre så det kanske bara är hoppfullt tänkande från min sida. GTA:San Andreas har jag köpt 3 gånger, haha. PS2, PC-DVD och på Steam. Kanske t.o.m. blir ett fjärde köp om man ska köpa det till Android.

Off Topic, någon som spelar 3-generationsspelen på Android? Jag provade LCS då det var gratis i en halvtimma, men tyckte kontrollen var lite svår. Vänjer man sig tillslut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

28 minuter sedan, dibel skrev:

Off Topic, någon som spelar 3-generationsspelen på Android? Jag provade LCS då det var gratis i en halvtimma, men tyckte kontrollen var lite svår. Vänjer man sig tillslut?

Nja. Jag körde GTA III cirka 2012 och lyckades väl med det antar jag, men njutbart var det inte. Sedan har jag med olika emulatorer och annat kört LCS och VCS på Android, men det gör sig bäst på konsoler med riktiga kontroller. Det släpptes ju till PSP och det häftigaste med det var ju att det var bärbart, men sanningen att säga är det väl bättre på PS2. Om man lägger in det på en PS Vita och lägger till funktion för andra spaken (som bara finns på Vita och inte PSP) så får man det bästa av två världar.

Inga spel med touchscreen kommer någonsin att klå någon annan version.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då detta är lika stort som månlandningen för oss nördar valde jag att avbryta min engelskalektion under förmiddagen för att diskutera och se trailern på klassrummets projektor med mina nior. Peppen är så oheligt stor! Jag hoppas på en tidig release 2025 och att jag då både har en tv som mäter över 100 tum och en vettig konsol att spela på.

Redigerad av antepanteboy
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det ändå fanns en plats där jag kunde ventilera min hype, tänkte jag för 2 minuter sedan.. så plingade det till - GTASajten! 

Hur sjukt! Känslan är precis som tidigare trailersläpp, spelar ingen roll att man kommer vara närmare 40 när detta spel släpps. Hypen är real och då spelar jag inte ens spel längre.

Känns precis som för 16 år sedan när jag och kompisarna hade uppesittarkväll och väntade in GTA IV trailern haha.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 timmar sedan, Mark skrev:

I sann Vice City-anda hoppas jag på att några av de gamla kanalerna är med. V-Rock känns givet!

Angående PC-diskussionen tror jag att det alltid har varit ett medvetet val från Rockstar. Deras spel är sådana mastodonter att folk är mer än villiga att köpa spelet "två gånger" (jag vet att jag är det... 🙃)

Tror tyvärr inte vi kommer se dessa klassiska kanaler igen då Rockstar liksom alla andra också kommer följa woke trenden. Däremot kommer du säkert få lyssna på en hel del Billie Eilish och Cardi B! Finns säkert nån nostalgikanal som spelar Justin Bieber också

 

Det är bara att inse, vi som inte är Gen Z är gamla gubbar nu. Förbannade utveckling

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...