Jump to content

Databaskrasch?


Siana
 Share

Recommended Posts

Har Hultenius varit i farten och fixat vad som än skedde de senaste dagarna, eller åtgärdade det sig själv? Ser inget officiellt uttalande från honom.

Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. ohmy_1182776_0.gif

Edit: Nevermind, såg Hultenius profilstatus nu.

Var hör man av sig om sådant här händer igen?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har Hultenius varit i farten och fixat vad som än skedde de senaste dagarna, eller åtgärdade det sig själv? Ser inget officiellt uttalande från honom.

Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. ohmy_1182776_0.gif

Edit: Nevermind, såg Hultenius profilstatus nu.

Var hör man av sig om sådant här händer igen?

/r/gtasajten :naughty:

http://z13.invisionfree.com/GTAsajten/index.php :naughty:

En aning fail att jag glömde bort lösenordet till mitt adminkonto...

Förr kunde man hitta adressen webmaster (at) gtasajten.com någonstans här på sidan, men ser det inte nu. Vill minnas att man har bäst chans att nå Hultan via kristoffer (at) hultenius.com.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/r/gtasajten naughty_1182473_1.gif

http://z13.invisionf...ajten/index.php naughty_1182473_1.gif

En aning fail att jag glömde bort lösenordet till mitt adminkonto...

Förr kunde man hitta adressen webmaster (at) gtasajten.com någonstans här på sidan, men ser det inte nu. Vill minnas att man har bäst chans att nå Hultan via kristoffer (at) hultenius.com.

Är det du som har gjort subredditen? Varför är den privat? sad_1182040_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. ohmy_1182776_0.gif

Varje gång forumet inte går att nå i mer än ett dygn så blir man faktiskt lite orolig att det är slut. ;) Tur att det är över för denna gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Databasen verkar inte må så bra just nu, den är lagad för andra gången på bara några dagar.

Jag håller ett extra öga på den för tillfället, men alla felrapporter från er användare är uppskattade!

Ska se till att göra en forumtråd istället för en statusuppdatering nästa gång vi har ett sånt långt avbrott, klantigt av mig :doh:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Databasen verkar inte må så bra just nu, den är lagad för andra gången på bara några dagar.

Jag håller ett extra öga på den för tillfället, men alla felrapporter från er användare är uppskattade!

Ska se till att göra en forumtråd istället för en statusuppdatering nästa gång vi har ett sånt långt avbrott, klantigt av mig :doh:

Vad är det egentligen som går sönder? Jag har väldigt dålig koll å MySQL-system men det verkar tokigt att ett sätt att lagra data på är så instabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...