Jump to content

Bra singleplayerspel!


eXotic
 Share

Recommended Posts

Köpte Hitman absolution, Sleeping dogs och Vanquish nyss. Börjat med Vanquish nu och gillar det skarpt! Ganska underskattat.

Spelat Farcry 3?

Bra, bra, bra! Har kollat på en polare när jag legat bakis och han spelat Hitman. Det ser helt okej ut!

Far Cry tänkte jag faktiskt på innan, så det har jag redan börjat tanka. Men funderar på att sticka ned på stan och skaffa det till konsol istället.

Dishonored var ju riktigt nice!

Sleeping dogs var underhållande.

Crysis 3 bör man ju nöta igenom en gång iaf ;)

Dont Starve är lite annorlunda, men helt klart kul!

Dishonored har man hört sjukt mycket om, det borde jag testa.

Euro Truck Simulator 2! :mf_doof:

Sorry man, jag spelade det första spelet och det tilltalade inte mig riktigt.

Ett utmärkt tillfälle för dig att spela The Walking Dead!! ;)

Football Manager

Det är fan sant! Har fundera på att spela igenom spelen. Jag tycker om serien och folk säger att spelen nästan är ännu bättre!

FM spelade jag mig tyvärr trött på förr om åren. Back in the days när CM var störst så spelade jag veckorna igenom, men nu orkar jag knappt ta mig genom en säsong innan jag tröttnar.

Faktiskt! Det är ett sjukt mysigt spel!

Njae.

Mass Effect, Mass Effect och Mass Effect!

Bra tips, men jag är nog tyvärr inget direkt fan. Jag lägger det på kanske-listan!

Sleeping dogs, Hotline Miami, Spec ops: The line, Football manager är väll några grymma single player spel!

Bra tips! Det lutar åt att testa Sleeping Dogs nu när tre personer rekommenderat!

Klart grabben ska spela ett finfint RPG. Kör Dragon Age: Origins eller Skyrim om du inte redan spelat dem!

Riktigt bra speltips! Dessvärre har jag redan spelat båda två. :P

Låt inte den här tråden dö ut bara för att jag har svarat klart. Det kanske kan bli en ordentlig "Singleplayer-tråd". Om folk vill så kan jag uppdatera förstaposten så vi får en sjukt bra lista på spel som har bra singleplayerläge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra tips, men jag är nog tyvärr inget direkt fan. Jag lägger det på kanske-listan!

Om dom här inte gör dig till ett fan så vill jag inte vara din vän längre. Tror jag. Det känns rasistiskt på något sätt men ändå!

Den här enbart fick mig att köpa både ettan och tvåan, sen förhandsboka Limited Edition av trean. Jag älskar bra trailers.

Den här gjorde mig våt av förväntan. Visst att slutet inte kom överens med alla, men resan dit är vansinnigt bra och det kan ingen bråka med!

Portal 2 rekommenderas av mig också, men Mass Effect är långt före.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utmärkt tillfälle att spela lite gamla spel. Dungeon Keeper 2 och Zeus and Poseidon är de jag kan komma på just nu (eftersom jag själv spelat dem för ett litet tag sen). Båda är sjukt bra. Finns på GoG. Windows 7 anpassat och fritt från DRM.

Om du inte spelat: Batman: Arkham-spelen, Just Cause 2 eller GTA IV (på PC, med mängder utav moddar) bör du självklart göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...