Jump to content

Mycket ny info, plus första artwork-bilden!


RavenE
 Share

Recommended Posts

Allting är ju relativt! Men den har postats!

Svårt att hålla koll dock, iochmed att det finns typ 3-4 trådar som är av "senaste nytt"-karaktär. ;)

"Leaked images showing the various locations within the game from an image viewer."

grand-theft-auto-v-locations-1_1241792_0.jpg

grand-theft-auto-v-locations-2_1241792_1.jpg

grand-theft-auto-v-locations-3_1241792_2.jpg

grand-theft-auto-v-locations-4_1241792_3.jpg

grand-theft-auto-v-locations-5_1241792_4.jpg

Är det här nytt då? Och är det legitimt?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Leaked images showing the various locations within the game from an image viewer."

Är det här nytt då? Och är det legitimt?

Det där har ju till och med jag sett.

Intressant förresten att det är tjejer på många bilder. Angående bilden på polisen som arresterar en tjej så drar jag slutsatsen att huvudkaraktären kommer vara en tjej. Hur häftig tvist hade inte det varit?

Kom ihåg var ni hörde det först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där har ju till och med jag sett.

Intressant förresten att det är tjejer på många bilder. Angående bilden på polisen som arresterar en tjej så drar jag slutsatsen att huvudkaraktären kommer vara en tjej. Hur häftig tvist hade inte det varit?

Kom ihåg var ni hörde det först.

Jag tror att ryktet att det kommer att vara flera protagonister och flera olika stories är en stor möjlighet. Då skulle den äldre mannen, den unga mörkhyade mannen med vit tanktop och tjejen som blir arresterad alla kunna vara protagonister med lite egna stories.

Det är som sagt ett rykte men jag tycker att det vore väldigt intressant om det vore sant. Jag gillade verkligen hur GTA IV knöts ihop med episoderna så för mig får det gärna vara flera lite kortare stories än en lång. Då kanske de kan ta bort lite utav de repetetiva uppdragen i varje story också.

Eh. Who knows. 8 November lär vi veta vem (eller vilka) huvudkaraktären(erna) är, mer om storyn etc. Mums. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att ryktet att det kommer att vara flera protagonister och flera olika stories är en stor möjlighet. Då skulle den äldre mannen, den unga mörkhyade mannen med vit tanktop och tjejen som blir arresterad alla kunna vara protagonister med lite egna stories.

Det är som sagt ett rykte men jag tycker att det vore väldigt intressant om det vore sant. Jag gillade verkligen hur GTA IV knöts ihop med episoderna så för mig får det gärna vara flera lite kortare stories än en lång. Då kanske de kan ta bort lite utav de repetetiva uppdragen i varje story också.

Eh. Who knows. 8 November lär vi veta vem (eller vilka) huvudkaraktären(erna) är, mer om storyn etc. Mums. :)

Jag är lite skeptisk till flera storylines. Jag vill ha en karaktär att följa med en lång story som bygger upp ordentligt för sammanknytningen i slutet istället för flera korta som aldrig får något riktigt momentum. Tycker att episoderna var bra, men storyn var inte märkvärdig på någon utav dom!

Men ja, dom repetetiva uppdragen hade inte varit helt fel att bli av med heller.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag störde mig på i IV och som jag hoppas blir annorlunda nu var DLC sakerna. Bilar, vapen och så vidare. Vill du köra en viss DLC bil så måste du spela den dlcn vill du använda ett visst vapen måste du byta dlc. Ni fattar hur jag menar.

Vill att DLC och olika storys kommer mer ihop så att nya bilar och vapen finns i spelet. Som det är i Saints row 3, allt läggs bara till.

Och inga mer uppdrag där en bild bara finns i ett uppdrag. Herregud jag älskade Reginan från IV, synd att den bara fanns i ett uppdrag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående bilden på polisen som arresterar en tjej så drar jag slutsatsen att huvudkaraktären kommer vara en tjej. Hur häftig tvist hade inte det varit?

Kom ihåg var ni hörde det först.

Vem skulle i så fall berättarrösten i den första trailern vara?

Jag är själv ganska säker på att det är berättarrösten som är huvudkaraktären, jag har svårt att förstå varför han annars skulle säga "Why did I move here?", "I wanted to retire, from what I was doing" och mycket annat prat om "jag" om det inte handlar om huvudkaraktären. Vem det sedan är och hur han ser ut, om han alls syns i trailern låter jag vara osagt, men jag föreställer mig att det skulle vara mannen som syns vid 00.40, mörkhårig och i mörk kavaj :P

Dessutom känns det ganska "icke-GTA" med en kvinnlig huvudkarktär, så nja, jag är ytterst tveksam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall det kommer vara så att man spelar flera huvudkaraktärer parallellt (vilket jag inte gillar alls), skulle det mycket väl kunna vara så att en av karaktärerna är en tjej, men känns inte som att tjejen på bilden är en typisk huvudkaraktär i ett GTA-spel.

Som någon ovan sa "ser ut som en typisk hooker".

Quattro >>> Första trailern till RDR så var ju berättar-rösten inte John Marston, så det kan ju vara så att R* kör på samma procedur nu också.

Snart får vi veta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...