Jump to content

Mycket ny info, plus första artwork-bilden!


RavenE
 Share

Recommended Posts

Jag hoppas det är mycket nu och inte bara några screens. Men skönt att dom skrev nästa månad och inte "om några veckor". Nu vet vi iaf säkert att det kommer info!

Det kommer ju en coverstory på GI. Självklart är det nu marknadsföringspushen börjar. Jag har väntat mig att den stora marknadsföringspushen börjar i höst enda sedan det senaste settet med screenshots släpptes. När GTA V blev bekräftat som coverstory för nästa GI var det för mig solkart att infon skulle börja komma. Lite små infosnuttar innan tidningen och sen när den kommit, mycket mer. Jag förväntar mig en till trailer sent i November, alternativt tidigt i December, samt en hel del mer screenshots, previews och information komma med jämna mellanrum.

Sen tror jag att spelet kommer i Mars/April.

Anywho - älskar bilden! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Högupplöst version av bilden:

http://i.imgur.com/f3hC7.jpg

Hur hittade du den? :)

Rockstar skrev att desktop-upplösta varianter av artworket skulle komma väldigt snart, men den finns inte uppe på Rockstars downloadsida och jag hittar inte alls någon högre upplöst variant genom en google search by image än den Rockstar lagt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur hittade du den? :)

Rockstar skrev att desktop-upplösta varianter av artworket skulle komma väldigt snart, men den finns inte uppe på Rockstars downloadsida och jag hittar inte alls någon högre upplöst variant genom en google search by image än den Rockstar lagt ut.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=43773689&postcount=13

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...