Jump to content

Årets spel-hype


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Nu när 2012 har lagt sig lite så vet vi även om att det kommer komma många fina titlar i år.

Så för att fatta mig riktigt kort, vilka spel känner ni mest sug efter detta år? Är det någon speciell uppföljare som släpps i år som ni hoppas ska bli bättre?

Finns det något nytt som släpps i år som får er att få stånd bara av själva tanken?

Min lista hittils ser ut såhär!

Guild Wars 2

Derp, det kunde ni aldrig ana?

Efter att ha spenderat åtskilliga timmar i ettan och älskat spelet så hypear jag nå fruktansvärt grymt mycket efter här. Det här kommer helt klart bli årtiondets MMO enligt mig. Känns som att ingenting kommer gå fel i det!

Syndicate

Ska jag vara ärlig, jag visste inte ens om att det var under produktion fören ungefär 20 minuter sen. JAG ÄR HYPEAAAAD!! Efter att ha spelat sönder det klassiska Syndicate, och även Syndicate Wars, så kan jag inte mer än längta efter det här. Det verkar oerhört lovande!

GTA: V

Kommentar onödig. Älskade GTA SA, vet att jag kommer älska GTA V!

Vad hypear ni efter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kingdoms of Amalur: Reckoning

IGN säger redan att det är årets spel. :) Och efter att ha testat demot så förstår jag varför.

Mass Effect 3

Den episka slutstriden.

Grand Theft Auto V

Varför skulle jag annars vara här? :P

HALO 4

Första delen i nästa episka trilogi.

Det är vad jag kan komma på just nu. :)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand theft auto V

Behöver jag ens kommentera?

Max Payne 3

Jag var skeptisk i början, men efter ha sett gameplay nu så verkar det bli ett underbart spel. Gillade ettan och tvåan så måste spela trean nu!

The last of us

Nu gör jag en vild chansning. Vet inte om detta kommer i år men utvecklarna har sagt att det blir sent 2012 eller tidigt 2013. Man får bara hoppas att det blir i år! Zombies kan man inte få nog av!

The darkness II

Spelade aldrig första spelet, men eftersom att tvåan kommer så ska jag köpa det billigt och spela igenom det.

Hitman: Absolution

Alltid älskat hitman serien och det här är ett måste!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot Stalker 2 om det släpps iår läste att dem hade problem början av året o var nära konkurs men återtogs så hoppas på Stalker 2. Sen Max Payne 3 lite o Hitman Absolution trots dem har dumpat dansken så kan det ändå vara värt att testa. Får inte även glömma GTA V

EDIT: Glömde Metro 2034 Last light

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det skulle väl vara Hitman V isf, om det kommer ut under året. Ja, och så Simsville då förstås, har väntat på det i några år nu... :unsure: Walking Dead ser jag också fram emot lite smått, även om jag befarar att det blir ett buttonmashing-spel i stil med Jurassic Park. Och det där indiezombiespelet som mrtobbe länkade till! Fast det har jag glömt namnet på.

Tvivlar dock på att vi får se GTA V i år.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...