Jump to content

Undersökning Zeta


Umberto
 Share

Nobelfinansierad undersökning åtagen i makroakademiskt syfte med uttalad avsikt att förstå den samtida människans innersta väsen och hennes sociala traditioner samt främja den intergalaktiska krigsherren "Tomtens" slutliga erövrande av Tellus.  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har serverat för många julbord i December för att vara sugen på julmat så julklappar!

Gillar inte mörk/kryddad öl men dricker gärna öl på julafton men nu när det handlar om julöl blir det julmust!

Nyårsafton är i princip roligare fast det finns alldeles för mycket mysiga traditioner för att inte välja julafton!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Julklappar. Hade jag kunnat rösta mellan hela julstämningen (där maten ingår) eller endast julklappar hade jag röstat på stämningen.

Julmust. Julmust och vanlig öl ligger väl på ungefär samma nivå. Dock har jag inte direkt fastnat för just julölen.

Julafton. Mysig, plus att min släkt är så jävla rolig. Så roligt har jag dessutom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...