Jump to content

Trailerhype!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag hade ju hoppats på Vice City men San Andreas med IV-grafik är inte fy skam det heller.

Jag resonerade tvärtom, och ändå inte. Jag gillar Vice City men jag är lite trött på det efter ett utslitet spel och en remake. Det var dags för San Andreas helt enkelt, jag hade inte velat vänta sju år på att det skulle bli HD-spel av den staten :)

Det ska bli så jävla gött med lite landsbygd! Är redan 100 gånger mer hypad än jag var efter att ha sett IV-trailern.

Jag vet inte varför, men jag är inte det. Jag tror absolut att GTAV kommer bli ett bättre spel än hela EFLC-spelen tillsammans, men fatta vilken spänning det var att se IV-grafiken för första gången! Man visste ju ingenting alls - nu är vi övergödda med snuskigt snygg grafik. GTAV ser snuskigt snyggt ut men kanske lite väl tecknat.

Jag tror nog att det kommer vara stor mysfaktor på allt material som släpps till det här spelet. De största frågorna man hade efter första IV-trailern är redan besvarade - vi har helikoptrar, plan, jetskis, cyklar, vi vet staden/städerna, och vilken tidsepok det är. Just fan, det är 2011 eller 2012 i spelet! :D

Jag känner att jag inte direkt behöver oroa mig för hur spelet blir när det släpps. Jag har redan fått mina orosmoln bortblåsta ^_^

Haha, trodde också det var Vice City när det började!

Haha, jag också! Blev hyper när jag såg det men ännu mer hyper när jag insåg att jag hade fel! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte varför, men jag är inte det. Jag tror absolut att GTAV kommer bli ett bättre spel än hela EFLC-spelen tillsammans, men fatta vilken spänning det var att se IV-grafiken för första gången! Man visste ju ingenting alls - nu är vi övergödda med snuskigt snygg grafik. GTAV ser snuskigt snyggt ut men kanske lite väl tecknat.

Jag tror nog att det kommer vara stor mysfaktor på allt material som släpps till det här spelet. De största frågorna man hade efter första IV-trailern är redan besvarade - vi har helikoptrar, plan, jetskis, cyklar, vi vet staden/städerna, och vilken tidsepok det är. Just fan, det är 2011 eller 2012 i spelet! :D

I mitt fall handlar det helt enkelt om att jag aldrig har varit ett större fan av Liberty City. Har inte ens spelat klart GTA IV eftersom jag tröttnade på att gasa fram på spikraka gator där man knappt kunde se solen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar att det är i San Andreas, jag tror det är den.. Vad säger man, staden, världen? Jag kan mest ändå. Los Santos var även min favoritdel av San Andreas, så jag är helt klart nöjd. Även fast det såklart är nice om det är hela San Andreas.

Jag har ju redan San Andreas installerat sedan ett halvår tillbaka eller så, kanske dags att gå lös i det spelet lite nu då. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"- The trailer song http://www.youtube.com/watch?v=tvotLtAlIZc was released on May 24th in the late 60s.

- The TBOGT plane from the credits says 240572

- At the FOR SALE property scene, the houses number is 2405.

Release date on 24th of may 2012?"

Två problem med det datumet:

1. Spel släpps generellt sätt på tisdagar i Nordamerika och den 24 är en torsdag.

2. Take-Two, utgivarna av GTA, ska släppa både Max Payne 3 och XCOM våren 2012 och att ge ut ett så pass stort spel som GTA under samma tidsperiod vore finansiellt osunt. Speciellt om det kan strypa försäljningen av ens egna spel.

Givetvis vore det trevligt om det är sant dock. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"- The trailer song http://www.youtube.com/watch?v=tvotLtAlIZc was released on May 24th in the late 60s.

- The TBOGT plane from the credits says 240572

- At the FOR SALE property scene, the houses number is 2405.

Release date on 24th of may 2012?"

Även här. Spännande att leta nummer, känns som Lost!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...