Jump to content

Trailerhype!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hur förbereder ni er för trailern? Spelar ni igenom något av de äldre GTA-Spelen, lyssnar på musik från gamla GTA-soundtrack, läser igenom gamla forumposter från tidigare spels hype-tåg, eller försöker ni glömma alltihopa så att det inte ska kännas som om det tar en evighet?

Personligen så gör jag nog alla utav punkterna ovan... Spelar en hel del GTA IV, lyssnar på musik från alla tidigare GTA-spel, läser gamla forumposts som t.ex tråden där vi delade Våra första intryck av den första GTA IV-Trailern.

Undrar även om ni har någonting speciellt planerat när trailern släpps. Ska någon göra det till ett event? Det ska jag, utan tvekan. Vore trevligt att precis som inför GTA IV-revealen dra ihop ett gäng i någon gruppchatt och sitta och hypa en eller några timmar innan trailern kommer.

Kan för övrigt också dela med mig av den här videon jag gjorde i GTA IV:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir garanterat något gott till trailern, och sen alkohol har tagit över större delen av sätten att fira så blir det nog en grogg och en mysonsdag på hemmaplan! :)

Och jag kommer definitivt att leta reda på min kabel och spegla bilden med nedräkningen till projektorn samt sitta där under nedräkningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir väl att köpa något gott, njuta och tänka vilken underbar spelserie gta är och sitta klistrad på sajten för att läsa vad ni alla tyckte! Längtar som fan iaf och hoppas man får några svar!

Oja... Svar får vi nog.

The V trailer is short but juicy, for example it gives away a lot more details than the first IV trailer.

:rolleyes:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur förbereder ni er för trailern? Spelar ni igenom något av de äldre GTA-Spelen, lyssnar på musik från gamla GTA-soundtrack, läser igenom gamla forumposter från tidigare spels hype-tåg, eller försöker ni glömma alltihopa så att det inte ska kännas som om det tar en evighet?

Personligen så gör jag nog alla utav punkterna ovan... Spelar en hel del GTA IV, lyssnar på musik från alla tidigare GTA-spel, läser gamla forumposts som t.ex tråden där vi delade Våra första intryck av den första GTA IV-Trailern.

Undrar även om ni har någonting speciellt planerat när trailern släpps. Ska någon göra det till ett event? Det ska jag, utan tvekan. Vore trevligt att precis som inför GTA IV-revealen dra ihop ett gäng i någon gruppchatt och sitta och hypa en eller några timmar innan trailern kommer.

Kan för övrigt också dela med mig av den här videon jag gjorde i GTA IV:

http://www.youtube.c...h?v=ZhYZhYtdjFM

Fyfan, hur lång tid tog det IRL? Du promenerar ju igenom hela staden, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...