Jump to content

Trailerhype!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Men alltså seriöst,fokuserar inte vissa på lite fel saker nu?

Jag diskuterar gärna trippelposter,sarkasm osv men förr eller senare kommer någon blir.jävligt pissed,då handlar hälften av inläggen om nya GTA och resten om obetydligt skit haha.

Så för allas skull,ska vi satsa på enbart GTA relaterat hädanefter? :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trots att jag inte har spelat GTA på flera år, så fick jag plötsligt en väldig längtan efter att spela just GTA. Därför hoppas jag att det här spelet kanske blir det som får mig tillbaka till GTA igen.

Så jag ska ge det här spelet en rimlig chans tänkte jag, och kommer förmodligen att sitta tillsammans med er och glo på trailern som kommer.

Under tiden, och som förberedelse ifall jag inte lockas, så kanske man ska spela igenom Vice City, eller till och med försöka sig på att klara ut San Andreas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om det kommer finnas karaktärer från IV med, eller om "GTA V" är ett helt nytt "universum". :huh:

Enda karaktären som följt med sedan GTA III är väl Lazlow (och Fernando Martinez?)

Any thoughts??

GTA har alltid utspelats i samma universum, med samma namn för alla större städer. Dessutom dyker det upp karaktärer från tidigare spel i nyare ibland. Leone (maffiabossen från GTA III) dyker upp i San Andreas. Det gör även Ken Rosenberg. Sen dyker ju både Lance och Vic Vance upp i både VC och VCS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA har alltid utspelats i samma universum, med samma namn för alla större städer. Dessutom dyker det upp karaktärer från tidigare spel i nyare ibland. Leone (maffiabossen från GTA III) dyker upp i San Andreas. Det gör även Ken Rosenberg. Sen dyker ju både Lance och Vic Vance upp i både VC och VCS.

Jo visst, men GTA III, VC och SA var ju en trilogi tillsammans. När IV kom så snackades det INGET om dom gamla karaktererna, därav ett nytt "universum".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...