Jump to content

Snacka om nyheter


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jorskalv i NY och Washington. Pentagon evakuerat. Inte hunnit komma upp så mycket på nyhetssidorna än. Finns nån liten blänkare på aftonhoran bara. Får se hur detta utvecklar sig. Antagligen inget stort, men skumt att NY drabbas.

Ja, en FB-vän från Toronto, Ontario skrev en uppdatering om att marken skakade. Men jag suger på USA-geografi, så jag vet inte om Toronto, Ontario är nära New York.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

76 mil från New York, inåt i landet.

Verkar ju ha varit ett rejält skalv om det märktes av även i Toronto.

Ah, sweet. Fast jag vet ju å andra sidan inte var han är just nu, han kanske är iväg på semester eller vad som helst.

Är förresten Toronto, Ontario DET Toronto, Toronto med stort T så att säga? Mats Sundin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Steve Jobs avgår som VD för Apple

Sitter dock kvar i styrelsen.

Trist, dock är det nog ett bra val från typ alla parter utom konsumenterna, där det inte kommer bli så mycket skillnad. Det är bra att lägga korten på borden för framför allt för aktieinnehavare. Fram tills nu har aktien vacklat så fort Steve lämnat scenen.

Dock kommer som sagt Steve bli styrelseordförande, så tills det att han avgår därifrån kommer han nog allt ha ett finger med i spelet fortfarande. Både officiellt och inofficiellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Steve Jobs avgår som VD för Apple

Sitter dock kvar i styrelsen.

Mycket beklagligt. Jag är inte en stor vän av apple men Jobs har gjort en berömlig gärning för teknikindustrin.

--

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/wetterstrand-lamnar-riksdagen_6420828.svd

Wetterstrand lämnade riksdagen. Undrar om det verkligen var hon själv som ville det eller om hon blev utsparkad av partiet för att inte överskugga de nya språkrören? Håller inte med henne i så många frågor men medger att hon är en skicklig politiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Yeah, dödsstraff för djurplågeri är rimligt...

Går ju inte att jämföra så... Det är ju inte ett straff som han hade förtjänat att elektriska stolen för, men samtidigt är det ju varken tråkigt eller hemskt att hundarna käkade upp honom eftersom han hade behandlat dem så jävla dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...