Jump to content

GTASajtens Forumgala 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

- : - : - : - : - : - : - : - : - : - : - : - : -

Så har vi redan börjat bege oss in i år 2011 med stora förväntningar. Men innan vi kastar oss in i nya diskussioner, innan vi delar med oss av vår vardag, innan vi kastar anseendepoäng i ansiktet på varandra är det dags att se tillbaka på det gångna året och visa vår uppskattning till de medlemmar som stuckit ut lite extra i skaran!

Tack för att jag även 2010 har fått vara er värd. Att anordna forumgalan kan vara tidskrävande för en förvirrad student i Eksjö, men det är även väldigt roligt när hela resan är klar och jag kan få presentera resultaten. Den här gången blir det inget flashigt spoilande, men å andra sidan fungerar inte spoilertaggarna som de ska ändå, så det hade bara blivit konstigt. Nåja, nu kör vi!

- : - : - : - : - : - : - : - : - : - : - : - : -

Årets romantiker

Den forumit som bäst delat med sig av sina känslor och även hjälpt övriga forumiter med kärlekens alla bekymmer.

1. Henkibojj (37%)

2. P-C & Weener (27%)

3. Pixiegnom (9%)

4. Samuelszon (0%)

Årets stil

Klädstilen på denne forumit skall ha uppvisats i diverse trådar och vara tilltalande på ett eller annat sätt.

1. Karatemorfar (46%)

2. Eudoros & P-C (18%)

3. Tackleberry & xstreem (9%)

Årets sportfåne

Den forumit som, trots de långa timmarna vid forumet, har visat att denne fortfarande är aktiv inom sport, idrott eller annan fysisk aktivitet.

1. kicken (64%)

2. eXotic (22%)

3. Halo (14%)

Årets spelnörd

Den forumit som genom poster i speciellt "Spel"-delen av forumet har visat att denne spelar ofta, länge och med skicklighet.

1. Vice. (53%)

2. Siana (27%)

3. Crusader (20%)

Årets musiker

Den forumit som varit mest musikalisk.

1. felshoe (46%)

2. Xersize (31%)

3. Weener (23%)

Årets skribent

Den forumit som under året har visat sin skicklighet med sitt skrivna språk.

1. Umberto (53%)

2. kicken (38%)

3. Henkibojj (9%)

Årets konstnär/designer

Tilldelas den forumit som visat enorm konstnärlig skicklighet och fantasi.

1. Patrik (47%)

2. AngryAxel (40%)

3. Vinnie (13%)

4. Spam Snuten (0%)

Årets fotograf

Forumiten som har uppvisat fantastisk kunskap och utförande av fotografering.

1. AngryAxel (42%)

2. RavenE (33%)

3. P-C (25%)

4. Adrian_G (0%)

Årets avatar

Tilldelas forumiten som har eller har haft årets bästa avatar på forumet.

1. Kebab - Giraff (60%)

2. Frusciante - Peter från Kjell (33%)

3. Mordos - Björn (7%)

Årets signatur

Tilldelas forumiten som har eller har haft årets bästa signatur på forumet.

1. okka - Snopp (33%)

2. MyStiC - Kalle & Hobbe & Mordos Krokodil (20%)

3. GiZmo - Gizgiz-schäfer (13%)

4. The Dude - Forever Changes & Jazz - Glad mun (7%)

Årets administratör/moderator

Tilldelas den moderator eller administratör som under året har uppvisat stört passion, aktivitet och rättvisa.

1. Umberto (64%)

2. Hultenius (22%)

3. StellHell (14%)

4. Misterwhoopee & Henkibojj (0%)

Årets trådskapare

Den forumit som tillfört intressanta, nytänkande och populära trådar under året.

1. Renard (50%)

2. Lajnux (33%)

3. Henkibojj & Mordos (8%)

4. Maimstream & Vice. (0%)

Årets tråd

Den mest tilltalande tråden under året, som har visat sig vara lite mer än en i mängden.

1. Lajjan testar (50%)

2. Val 2010 (37%)

3. Wikileaks (13%)

Årets konstverk

Det vackraste, intressantaste och fantasifullaste konstverket som har postats (kan vara ett fotografi, en bild eller t o m en dikt)

Årets roligaste medlem

Forumiten som gång på gång har fått dig att dra på smilbanden eller till och med skratta framför skärmen.

1. Umberto (31%)

2. Vice. & Maimstream (25%)

3. Kebab (19%)

Årets mest hjälpsamma medlem

Forumiten som har varit till stor hjälp på ett eller annat sätt.

1. Curly (86%)

2. Henkibojj & P-C (7%)

Årets trevligaste medlem

Tilldelas forumit som med sin blotta närvaro har spridit en anda av trivsel och gemenskap på forumet.

1. AngryAxel (35%)

2. Kebab (29%)

3. Misterwhoopee (18%)

4. Pixiegnom, Jazz & Mordos (6%)

5. MyStiC (0%)

Årets debattör

Forumiten som vid flertal tillfällen under året har uppvisat knivskarpa argument och en exemplarisk retorik.

1. Umberto, The Dude & R2D2 (1/3)

Årets mest respekterade medlem

Den forumit som har en enorm respekt bland övriga medlemmar.

1. Umberto (42%)

2. The Dude (36%)

3. Kebab (22%)

Årets medlem

Tilldelas den enskilde forumit som, under året, har gjort mest för forumet som helhet och bidragit till en gynnsam utveckling.

1. Kebab (40%)

2. kicken (34%)

3. VickeX & Umberto (13%)

Blaque Memorial Award

Tilldelas den forumit som inte längre är kvar på forumet men som fortfarande är ihågkommen och saknad av övriga medlemmar.

1. Pico (33%)

2. Tweak (27%)

3. Funnylin (20%)

4. Cortez (13%)

5. Corleone (7%)

Hederspris 2010

Forumiten som förtjänar att uppmärksammas p g a hans höga klass inom områden som inte täcks av övriga kategorier.

1. Hultenius (40%)

2. Umberto (22%)

3. Lajnux & Misterwhoopee (13%)

4. Henkibojj & xstreem (6%)

5. Renard (0%)

Grattis till alla vinnare! Nu kör vi järnet 2011!

Redigerad av Siana
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad kul! Det tog ett par år, men med Eudoros hjälp har min avatar verkligen satt sig. Ifall ni är nyfikna på vilka giraffavatarer jag har haft genom åren så har jag postat dem på min profil.

Och vad som, givetvis, är än mer kul är att jag blev årets -fucking- medlem! (w00t) Otroligt roligt att få en sådan prestigefylld utmärkelse, visst "Trevligaste forumiten" i all ära (*nyper AA i sidan*) men att vara Årets medlem är ju något alldeles speciellt.

Ingen rast och ingen ro här inte, min manager (Eudoros) har redan ringt upp mig, och efter ett snabbt grattis förklarade han att det är dags att sätta igång. I egenskap av Gtasajtens utskott kommer jag göra norrland runt under januari-februari och hålla min föreläsning "Genus, Temperament, Aktion - och hur man överkommer sorgen efter saknade forumiter" på gymnasieskolorna och renrancherna där. Mars-juni kommer spenderas på samma sätt (bortsett från renarna) i resten av Sverige.

I juli är det dags för den årliga Forum Crosscheck Rumble KO-turneringen, som är förlagd till Danmark av etiska och rent juridiska skäl. Där ska jag göra upp mano y mano med utsända från de andra stora forumen i Sverige. Visst, MMAforum.se må se bäst ut på papperet, men ni har inte sett vad jag kan göra i ringen... :shifty: MacWorld ska tydligen skicka en senig jäkel, men motståndaren jag är mest orolig för är vem som kommer hoppa upp ur Flashbacks gott och blandat-påse. Forrest Gump sade det bäst: "You'll never know what you're gonna get!" Kan emellertid berätta att varken fuska.nu eller fragbite är godkända då det visade sig att de inte hade några myndigförklarade medlemmar.

Därefter blir det en veckas ledighet och sedan är det redan dags att förbereda valkampanj inför galan 2011. Jag tänker mig flygblad i blått med gulddetaljer.

Hade ju tänkt plugga i år, men det får bli studieuppehåll efter det här beskedet. Forumet Före Allt.

Tack så mycket för rösterna och stort grattis till alla er andra! Nu ska jag ut och fira med det godaste koppen java den här staden har att erbjuda.

(^Här ovan har ni ett exempel på varför jag INTE vinner "Årets roligaste medlem" :yes: :rolleyes:)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst grattis till alla vinnare! För egen del vill jag rikta ett hjärtlig tack till er forumiter för alla nomineringar, röster och utmärkelser som tilldelades mig. Särskilt uppmuntrande och inspirerande i dessa tider är att bli utsedd till Årets mod/admin och Årets mest respekterade medlem. Det värmer som en träkagge konjak i vinterkylan. De två övriga priserna ger mig mest prestationsångest men tack likafullt! Förutom detta vill jag tacka för min tredjedel av debattpriset. Tack, tack. :P

Vi fortsätter i samma spår!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...