Jump to content

Välkomna till det nya forumet!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Agreed!

Däremot vill jag att statusuppdateringen ska synas på "Visa nytt innehåll"-sidan också.

Hade vart guld.

Skulle inte förvåna mig om det kommer i framtiden. Det här med statusuppdateringar är väldigt nytt just nu.

Snälla, snälla, snälla gör PM-inboxen lite större! 100 meddelanden är för lite om man har varit medlem i fem år. :(

Den förbättringen/ökningen är reserverad till profiluppgraderingar, måste ju finnas något incitament kvar.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara ta några sekunder till att tacka alla som gjorde forumet till vad det är nu. Redan innan förändringen så var det ett av de trevligaste och roligaste forumen jag någonsin haft turen att snubbla över, och nu är det inte bara det utan även det utan tvekan snyggaste forumet! Grymt bra jobbat alla ni som uppdaterade forumet, stort tack till er! :bigsmile:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

En sak jag har uppmärksammat är att om man editerar ett inlägg som innehåller en akronym och akronymen innehåller åäö blir texten i akronymen fubar.

Exempel:

Högviltsdryck.

(i akronymen ovan skrev jag älg-öl, editerade, och ni ser hur det blev)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...