Jump to content

Välkomna till det nya forumet!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Ja, verkligen! :)

Jag sitter på 1920x1080. De flesta har väl minst den storleken (1920x1200 verkar populärt).

Som kamrat Giz förmedlade tidigare stämmer det inte. Jag personligen sitter jag just nu vid en 1280x1024 vilket passar in perfekt med nya designen (skönt kompakt). Annars har jag en 1920x1080 (som jag precis bytt ut från 1440x900) som ger ett lite mer fritt utseende.

-

Gillar forumet mer och mer, även om jag saknar den förra "forum-only"-stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående postcounten i Loungen så är det helt säkert, ja. Jag har över 10 000 inlägg helt plötsligt (yay!).

Ok, då ska jag se över det.

Större avatarer! Tack gud.

Varsegod.. :)

Man kan inte göra statusuppdateringar på iphonen :P

Nej, det går tyvärr inte i mobilvarianten av forumet :crazy:

Gillar det inte. Alls. Känns för annorlunda från det tidigare enligt mig. Om något så var det en ganska onödig uppdatering. Funkade absolut väldigt finfint som det var.

Ge det en vecka.

baserad på Steams hardware survey, så den borde vara ganska så rätt :evil:

Stämmer väldigt bra med mina siffor. Ca 10% kör 1024x768 (mestadels äldre skoldatorer antar jag, ett övergående problem). Några andra upplösningar under 1280 pixlar "finns inte".

Och hur gör vi det?

Kolla bland dina inställningar, under forumtabben. Alternativt längst upp på sidan (ovanför headern).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vette fan var man ska skriva övriga idéer, men när man trycker fram kommentarer i statusrutan till höger, så går det inte att gömma kommentarerna igen utan att lämna sidan. Går det inte att ha nån "minimera" knapp?

Glöm det, nu när jag testade så fanns det "Göm kommentarer". Strange :ermm:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla bland dina inställningar, under forumtabben. Alternativt längst upp på sidan (ovanför headern).

Alltså, jag hittar det inte, tror inte det är aktiverat.

Jag tror som sagt bara att man ser alla sina posts när man kollar på sin profil, för där har jag cirka 9 000. Men när man kollar på "Total posts" så har jag någonting på 7 000.

Jag tror att du tror rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska redigera mitt senaste inlägg i Musiktips så blir skärmen svart! Why? Är det pga att jag har en YT video?

Låter knasigt. Jag kan inte återskapa problemet.

mobil-skinnet funkar bara till iphone, inte till android, verkar det som ;) Går det att ändra? (Byter jag browser agent till iphone så funkar skinnet, har jag android så funkar det ikke, vill inte köra iphön 24/7)

Det ska fungera till Android också, vad har du för "browser agent"?

Jag har förövrigt varit lite elak(?) och forcerat en del inställningar. Alla ska med.

  • Automatisk sommartid på för alla
  • Tidszon = GMT+1 för alla som hade GMT+0 (eller inte hade ställt in tidszon)
  • Tillåt mail från administratör på för alla
  • Alla använder flashuppladdaren som standard

Bara att ändra tillbaka inställningarna för de som tar illa vid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gizmo:

Läs lite där så hittar du ett svar :)

Om jag nu inte misstolkat totalt. Då får du bortse från det här.. (men att just besöka forumet borde ju fungera på Android.)

Det ska fungera till Android också, vad har du för "browser agent"?

Testade nu igen och då funkade det, mysko, måste varit webbläsaren som inte slog igenom ändringen av browser agent ;)

Edit: En annan grej, verkar som länkar blir rejält kortade, vilket jag tycker ser jobbigt ut då man inte kan se hela. Nått du har valt eller blev det bara så automatiskt? Går det att ändra?

Det som är konstigt är att det är inte url-texten som gör att den kortas ner, utan det är url-adressen som gör det.

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...