Kebab Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Sitter här nu med en ny, snabb och fin dator och inser att... Fan, jag har ju inga spel att spela på den. (Och de spel jag vet att jag vill ha får jag inte tag på, men det är en annan historia...) Spel jag vet att jag vill spela är: Assassin's Creed 1 och 2 Splinter Cell: Double Agent och Conviction GTA IV Vad borde jag spela mer?Är mest intresserad av FPS och bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Left 4 Dead, om du har några polare att spela med. Co-Op+Zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Battlefield bad company 2 Edit: ååh Mass effect 2 är Redigerad 1 juli, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Farmville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Farmville? lol -- Team Fortress 2 är ett garanterat köp Lead and Gold om du gillar western stuk Mass Effect 1 och 2 Fallout 3 Prototype borde du köra igenom också tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Dirt, Dirt 2, GRID som bilspel. Moder warfare 2, Battelfield bad company 2 som "FPS" skulle jag säga i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Diablo II + LOD (Jag vet att det kom ut för mer än fyra år sedan, men du har fortfarande missat det.) Guild Wars (Samma där) FlyFF (Samma där) Dragon Age Maplestory (Samma där) ---- Nej men, om man ska komma med ett seriöst tips. Borderlands är grymt roligt, speciellt online med en massa folk. Det innehåller visserligen mycket inslag från RPG-serien, men jag tror du överlever det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Moder warfare 2 Skippa det. Metro 2033 (FPS) GRiD (Bil spel) Resedent evil 5 (Third person shooter med co-op) Left 4 dead 1&2 (FPS) Just Cause 2 (Third person shooter) Blur (Bil spel som är som mario kart fast med riktiga bilar. Riktigt kul faktiskt) Fear 2 (FPS) Redigerad 1 juli, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Red Dead Redemption. Finns inte till PC. Redigerad 1 juli, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Alla spel jag tänkte på direkt har redan nämnts, men de tål fan att nämnas igen! Team Fortress 2, Dragon Age: Origins, Fallout 3, Borderlands... Spana in Starcraft 2 som är på ingång nu förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Lyssna inte på Vaxxor, som soldat bör du definitivt spela Modern Warfare 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Bad Company 2 får bli debutspelet. Vill inte ha för många spel på en gång, för då kommer jag bara frestas att byta hela tiden. Spel är bäst när man är totalt insnöad på dem en och en. :yes: Men fortsätt hemskt gärna att tipsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Spana även in Bioshock 1 & 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Maplestory (Samma där) Kör hårt! Som sagt, Modern Warfare 2 är jävligt kul. Call of Duty 4: Modern Warfare för den delen också om du inte redan kört'e. Oblivion? Mirror's Edge? EDIT: Lite bilspel också: Racedriver GRiD, skitbra racingspel Colin McRae DiRT2, också Colin McRae DiRT, alla tre från Codemasters som gör kanske de bästa racingspelen. Redigerad 2 juli, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Bad Company 2 får bli debutspelet. Bra val! Kanonbra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Dragon Age: Origins (+ The Awakening) - Sjukt bra spel. Mount and Blade: Warband - Sjukt bra spel. Du är en äventyrare som börjar i en stor fet gigantisk jävla värld, och gör vad du vill. "Målet" är att bli kung i landet, Calradia. Starcraft 2 Ifall du spelat ettan, dårå, eller är intresserad av RTS. Heroes of Newerth DotA-kopia, fast uppdaterade grafiker och lite annat. Counter-Strike Quake Live Ifall du gillar att skjuta hårt, online och utan att tänka så mycket! Red Dead Redemption när det kommer till PC. Dantes Inferno Du ska ta dig ner för alla helvetets nio cirklar för att rädda din älskade, väldigt skoj spel. Låter tråkigt, jag vet, men värt ett försök! edit: hade tydligen inte kommit till PC. Hade fått för mig det. NEDRANS Total War-serien Medieval II: Total War, Rome: Total War - Mina två favoriter. Finns fler! Alla har samma koncept, turn-based strategi, europeisk miljö. Armeér och grejer, passar väl dig? Just Cause 2 GTA-liknande spel. Är helt okej, men ingenting du kommer spela så jävla länge. BALDURS GATE? Killing Floor Som Left 4 Dead, fast bättre. Ungefär Redigerad 2 juli, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Quake Live Ifall du gillar att skjuta hårt, online och utan att tänka så mycket! Wait, what? Har för mig att du spelade Test Drive Unlimited men 2:an är på väg så det borde du kolla in när det kommer! Redigerad 2 juli, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Det är också mer än fyra år sen men Half-Life 2? Skippa episoderna dock, åtminstone ep1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Bad Company 2 Good choice. Kul att spelutvecklarna är svenskar, står b.la på M-COM stationer att de är gjorda i Stockholm Half-Life + 2an + episoder är att rekommendera, Left 4 Dead, Modern Warfare 2 är obalanserat upp i röven men rätt så kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 MW2 är något som jag rekommenderar. BC2 blev en stor besvikelse för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts