Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Antar att stell är rikast här.. Jag har 300k just nu, och lite soul gear att sälja, men orkar inte göra det ;]

Ska farma Celebeam inatt med, har 170 particels just nu, behöver 200 så fixar jag 6 mille xp soulbeaden! ;>

SI Elite är ganska lätt förresten, krävs bara att man gör bra DPS..

Btw, vilken lvl är eran Siren's call? Min är i lvl 3 just nu, går så segt att farma coppar osv..

klirrade 6 mille soulbeaden förut, sketnajs. Men hur får du tag i saken från market utan zen?

Min är lvl 3, farmat celebeam, så inte haft tid till matsfarm. Men är halvvägs till 4.

Dingade 60 förut, hunnit köra DI, SI normal samt FD (Som var oväntat svår!) Taggar inför battlefield just nu. Om någon vill köra party är det bara att säga till.

Also, köper gärna slyr-SG, till rimligt pris förstås.

FD är simpelt med rätt grupp. Magus är snuskiga där inne.

Hm. Najs. Men, det är något groteskt segt att levla. Om man bortser från DI och FD så är det löjligt segt på högre levlar. Jag vill inte ens tänka mig hur lång tid det tar att levla på typ.. 80+.

Men, men. Jag har varit max-level på Ragnarok Online. Så det här BÖR vara en childsplay i jämförelse.

Nja, kan jag inte hålla med om. Känns som ALLA struntar i quests, jag har haft full questlog hela tiden och är lvl 65.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klirrade 6 mille soulbeaden förut, sketnajs. Men hur får du tag i saken från market utan zen?

Min är lvl 3, farmat celebeam, så inte haft tid till matsfarm. Men är halvvägs till 4.

FD är simpelt med rätt grupp. Magus är snuskiga där inne.

Nja, kan jag inte hålla med om. Känns som ALLA struntar i quests, jag har haft full questlog hela tiden och är lvl 65.

Köpt zen. Kör Elite nu, kul champ som dcar efter andra bossen..

Fattar inte heller hur ni kan ha slut på quester, jag har massvis med quester kvar, som jag helt enkelt inte orkar göra.

Nåja, nu har jag 2st Zerk SG lvl 60, Shoulder & belt. Köpte shoulder för 200k av JSHC, och belt droppade nyss. Fick också en Champ shield SG. Nu blire farma..

Update!

Körde SI Elite igår, fick två stycken soul's! Zerk wep, som jag tog själv & en heretic helmet, sålde den för 250k! Körde nyss också DE för trial (event), fick Hands 45 magus Soul+, sålde den för 43k!

Jag är lvl 64 nu, har 2mille xp "sparat"..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zerk hjälm & Magus shoulder på samma boss, inte helt illa. Men hade kasst party med två(2!) heretics, tog sin lilla tid. Säljes eller bytes mot slayer soul+ (Skall försöka byta först, annars säljer jag)

Vi talar ingame, jag är intresserad av hjälmen! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, men, FFFFFUUUU :P Aja, är väl hemma om någon timma.

Och Wuzi är väl den enda som spelar magus?

Haha, ska försöka få Slyr SG! ;)

Jag kommer iaf inte ha tid att logga in förens senare ikväll vid 7-8 tror jag! Skriver då till dig.

Jag är lvl 65 nu, runt halva lvlen avklarad. Jag har i banken 2st Heretic SG shields & 1 champ SG shield. (Lvl 60) Skrik till om någon behöver!

Vi kan ju göra en lista med klasser, så vi vet vilka som vi ska fråga om dem behöver SG..

Än så länge vet jag;

Stell - Champ

JSHC - Slyr

Wu Zi Mu - Magus

IweX - Zerk

Skotten - Zerk

Flera?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...