Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

Och alla dessa textbuggar. Den där fyrkanten efter att man skickar meddelande i privatchatten.

"joined the guild" texten också..

Ja för det är ju inte så att de fixat 20-30 textbuggar i de två senaste patcherna ^_^ (Ännu mer, egentligen)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lvl 58 nu, går ganska segt. Har någon här använt sina holy hearts? på vilken lvl isf?

Jag har använt alla mina. Använda dem imellan lvl 56-60.. Är lvl 62 nu, ska fixa 6mille xp soulbeaden! :doh:

Fick förresten Soul+ skölden, som heretic har, lvl 60.. Någon som vill köpa? 35k?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

480k för SG60 svärdet till champ, efter att personen i fråga hade ninja't det efter att hela gruppen hade gått med på att dela på loot om det var till en annan klass.

Lootade iaf själv shoulders, så nu har jag svärd, sköld och shoulders.

th_2010-5-21_21-52-32_1170759_0.jpg

Nice

Antar att du loota den i specter... fick lite hopp nu!

btw 404k :) richest here?

har köpt tio extra bagspaces men endå är den full hela tiden O,o

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice

Antar att du loota den i specter... fick lite hopp nu!

btw 404k :) richest here?

har köpt tio extra bagspaces men endå är den full hela tiden O,o

Jao, körde en elite, tyckte det inte var SÅ mycket svårare, men det krävs ju att man är 60-65+ och knarkar pots och food.

Köpte 6300 Zen för 400kr, MYCKET billigt med tanke på att 1300 av dom var HELT GRATIS, 50$ var för 5000 zen, då fick man 300 gratis, sen hade jag en kod för 20% av det man köpte gratis från när jag spelade Jade Dynasty.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice

Antar att du loota den i specter... fick lite hopp nu!

btw 404k :) richest here?

har köpt tio extra bagspaces men endå är den full hela tiden O,o

Antar att stell är rikast här.. Jag har 300k just nu, och lite soul gear att sälja, men orkar inte göra det ;]

Ska farma Celebeam inatt med, har 170 particels just nu, behöver 200 så fixar jag 6 mille xp soulbeaden! ;>

SI Elite är ganska lätt förresten, krävs bara att man gör bra DPS..

Btw, vilken lvl är eran Siren's call? Min är i lvl 3 just nu, går så segt att farma coppar osv..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att stell är rikast här.. Jag har 300k just nu, och lite soul gear att sälja, men orkar inte göra det ;]

Ska farma Celebeam inatt med, har 170 particels just nu, behöver 200 så fixar jag 6 mille xp soulbeaden! ;>

SI Elite är ganska lätt förresten, krävs bara att man gör bra DPS..

Btw, vilken lvl är eran Siren's call? Min är i lvl 3 just nu, går så segt att farma coppar osv..

Just nu är min sirens call bara på lvl 1. Hade inte riktigt tänkt på att uppgradera den

Anyway vilka soul gear säljer du? Möjligtvist till bzrk? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag farmar Celebeam var och varannan natt när jag sover, typ. Säljer dem för 300, men inte ofta det säljer. :)

Jag måste verkligen få level 60 så jag kan skaffa något jävla bättre gear, för jag tar aktivt 2k skada från Captain i SI. Vilket inte är så snällt mot healers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dingade 60 förut, hunnit köra DI, SI normal samt FD (Som var oväntat svår!) Taggar inför battlefield just nu. Om någon vill köra party är det bara att säga till.

Also, köper gärna slyr-SG, till rimligt pris förstås.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu är min sirens call bara på lvl 1. Hade inte riktigt tänkt på att uppgradera den

Anyway vilka soul gear säljer du? Möjligtvist till bzrk? :blink:

Eftersom jag själv är Bzrk, så behåller jag allt det..

Jag har Themis shield x2 nu.. Suger.

Du borde uppgradera din relic till lvl 3 minst, du tjänar ju mycket bätte xp på det. Min är lvl 3 just nu, får 130xp/15sec, ska uppgradera den till lvl 4 senare idag.

Jag farmar Celebeam var och varannan natt när jag sover, typ. Säljer dem för 300, men inte ofta det säljer. (w00t)

Jag måste verkligen få level 60 så jag kan skaffa något jävla bättre gear, för jag tar aktivt 2k skada från Captain i SI. Vilket inte är så snällt mot healers.

Dem säljer inte så ofta pga dem är relativt vanliga. Crafta Soulbead's istället & sälj, tror du tjänar mera pengar på det..

Satsa på lvl 60, sen stamps & kör SI, du tjänar ca +10k på varje run där. :)

--

Energy well & FD är dem svåraste jag kört.. man måste ha förjävla bra DPS där..

Är lvl 63 nu förresten!

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Najs. Men, det är något groteskt segt att levla. Om man bortser från DI och FD så är det löjligt segt på högre levlar. Jag vill inte ens tänka mig hur lång tid det tar att levla på typ.. 80+.

Men, men. Jag har varit max-level på Ragnarok Online. Så det här BÖR vara en childsplay i jämförelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde uppgradera din relic till lvl 3 minst, du tjänar ju mycket bätte xp på det. Min är lvl 3 just nu, får 130xp/15sec, ska uppgradera den till lvl 4 senare idag.

Energy well & FD är dem svåraste jag kört.. man måste ha förjävla bra DPS där..

Hur uppgraderar man relics då? Har kollat o frågat några i min guild men ingen vet.

Ja Energy well är så jävla svår! Sista attacken i mitten går nästan o inte stoppa. Har också 2 quests där vilket gör allt jobbigare när jag förlorar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur uppgraderar man relics då? Har kollat o frågat några i min guild men ingen vet.

Ja Energy well är så jävla svår! Sista attacken i mitten går nästan o inte stoppa. Har också 2 quests där vilket gör allt jobbigare när jag förlorar :)

"Upgrading this relic requires 5 copper ore, 5 crystal, 5 pieces of linen and 5 blades of galaxygrass"

Vart man gör det vet jag dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur uppgraderar man relics då? Har kollat o frågat några i min guild men ingen vet.

Ja Energy well är så jävla svår! Sista attacken i mitten går nästan o inte stoppa. Har också 2 quests där vilket gör allt jobbigare när jag förlorar :)

Du trycker helt enkelt på Refine Relics sen på Upgrade.

Krävs 200 av varje "sort". (20min) Sen, nästa lvl blir det ännu fler du behöver.

Hur många mounts har ni förresten?

Jag har 4st..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du trycker helt enkelt på Refine Relics sen på Upgrade.

Krävs 200 av varje "sort". (20min) Sen, nästa lvl blir det ännu fler du behöver.

Hur många mounts har ni förresten?

Jag har 4st..

Aha tack :)

har bara 1 mount som jag downgradat till 2 stjärnor. Loota achilles shield soul för chmp nyss, hur mycket säljer man den för? runt 40k väll? sålde för 45k

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...