Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

Level 64 nu =). Kan inte alla höga levels här på forumet samlas och köra energy wall? Har två quests på den som jag har haft från level 50.. Jävligt jobbigt

btw om någon säljer zerk sg för lvl 60 så köper jag

edit: vad säljer man LV2 Gem talisman för?

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Level 64 nu =). Kan inte alla höga levels här på forumet samlas och köra energy wall? Har två quests på den som jag har haft från level 50.. Jävligt jobbigt

btw om någon säljer zerk sg för lvl 60 så köper jag

edit: vad säljer man LV2 Gem talisman för?

Om man ska köra energy well så behövs det att alla i PT har +6 XP skill & hyffsat bra gear, vet inte om någon har det..

Jag har 4st lvl 60 SG.. Axe/head/shoulders/belt. har köpt två stycken av JSHC.. Axen är +4, ska fixa upp den till +5 lite senare tror jag!

Men räkna med att dem är dyra! Vad nickar du ingame förresten?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump, lv65 (Snart 66), precis köpt min första SG60-del, vapnet, för 560k. Var lika bra att passa på då priserna åker upp och ned hela tiden.

Also, är det någon mer än jag, Stell och iwex som fortfarande lirar aktivt?

Är det 70+ som gäller för Giza eller är det många som kör 65+?

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump, lv65 (Snart 66), precis köpt min första SG60-del, vapnet, för 560k. Var lika bra att passa på då priserna åker upp och ned hela tiden.

Also, är det någon mer än jag, Stell och iwex som fortfarande lirar aktivt?

Är det 70+ som gäller för Giza eller är det många som kör 65+?

Najs! Om det är någon heretic här, som är 60, så kan ni köpa wand av mig för 450k!

Tror det är mest +70 för giza, men går att hitta grupper när du är 65.

+5:a vapnet så duger det även vid lvl 80 skulle jag tro..

Jag har just nu 5SG delar, till zerk.. har runt 1mille i cash med, som jag sparar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs! Om det är någon heretic här, som är 60, så kan ni köpa wand av mig för 450k!

Tror det är mest +70 för giza, men går att hitta grupper när du är 65.

+5:a vapnet så duger det även vid lvl 80 skulle jag tro..

Jag har just nu 5SG delar, till zerk.. har runt 1mille i cash med, som jag sparar..

Ah, har vapnet på +4 atm, väntar lite med +5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska köra energy well så behövs det att alla i PT har +6 XP skill & hyffsat bra gear, vet inte om någon har det..

Jag har 4st lvl 60 SG.. Axe/head/shoulders/belt. har köpt två stycken av JSHC.. Axen är +4, ska fixa upp den till +5 lite senare tror jag!

Men räkna med att dem är dyra! Vad nickar du ingame förresten?

Sry för ett sent svar

Nickar Three_dog, jag hade inte tänkt köra på min zerk utan på min mag så jag tog bara något random namn jag hade i huvudet ^_^

Anyway är lvl 66 nu, går jävligt segt. Har farmat celebeams på annan gubbe, blir o fixa den där 6 mille soulbead nu =)

lvl 71 och luspank. Fått blodad tand för zodiac pets.. Illa som satan, bränd 12000 zen på skiten.

Det dåliga är ju att några kan få den genom att slösa så lite zen som möjligt medans det finns folk som lägger flera hundra kronor på den. Man behöver jävligt tur för o få den :D

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6/8 SG delar nu! Behöver Legs & Chest. Har lvl 45 SG chest, men ändå.

Jag är lvl 69 nu, går ju riktigt fort. Pengar har jag med. Strax över 1,4mille.. Ska försöka sälja lvl 60 SG heretic wand & magus shoulder, men dem är svårsålda.

Angående zodiac, det är tur man behöver. Läste någonstans att man bara kan ha dem i en månad, någon som vet om det stämmer?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag testade det här ett tag, var rätt kul. Men vad skiljer sig det här från de andra gratis MMORPG'sen?

Ptja, förutom själva "stilen" av spelet så har du ju de funktioner man förväntar sig av ett gratis-MMO, det som skiljer sig mest som jag kan tänka mig är att det är mycket mer events och grupp/party-baserat, 80-90% efter 60 spenderar man i events/instanser. (I alla fall jag, vet inte hur det är för andra)

Någon som vet varför det kommer upp "blabla too many chat windows" när jag försöker använda ingame IM-systemet? Har inga chatrutor uppe (Som jag kan se dvs.)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...