Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan va svår dragon emperor är. Den slog typ 6300 hp i slutet och döda mig. Är lvl 45 bzrk O.o

Kör med eq som man får från quests oså. Har ni tips på annat så skriv det gärna

Skaffa lvl 45 soulgear.

----------------------------

Ang Dragon: Är den rangebaserad, den "sista" attacken?

Så om jag springer iväg ungefär när hans liv är vid 1 stjärna, kommer jag överleva?

Finns det förresten nån aggrometer? Grymt störande när man som magus alltid snor aggron från tanken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa lvl 45 soulgear.

----------------------------

Ang Dragon: Är den rangebaserad, den "sista" attacken?

Så om jag springer iväg ungefär när hans liv är vid 1 stjärna, kommer jag överleva?

Finns det förresten nån aggrometer? Grymt störande när man som magus alltid snor aggron från tanken.

Ja, du kan springa undan från hans AoE, men du vet aldrig när den kommer, så det bästa är att skaffa sig lite HP. Glöm inteh eller att ha matbuff uppe hela tiden, eftersom han gör mindre aoe hela tiden och healern måste fokusera på tanken.

@Agenten: Du kan inte köpa SoulSet för Stamps. Du måste köra Dragon Emperor och ha en faslig tur för att få det.

-------------------

Har 2 delar SoulSet lvl 45 nu och har tradat till mig lvl 60 SoulSet+ skölden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du kan springa undan från hans AoE, men du vet aldrig när den kommer, så det bästa är att skaffa sig lite HP. Glöm inteh eller att ha matbuff uppe hela tiden, eftersom han gör mindre aoe hela tiden och healern måste fokusera på tanken.

@Agenten: Du kan inte köpa SoulSet för Stamps. Du måste köra Dragon Emperor och ha en faslig tur för att få det.

-------------------

Har 2 delar SoulSet lvl 45 nu och har tradat till mig lvl 60 SoulSet+ skölden.

Damn. Vad har man dessa stamps till då? Märks att man är noob på detta men lär mig snart.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn. Vad har man dessa stamps till då? Märks att man är noob på detta men lär mig snart.

Stamps är för dom gröna seten vid lvl 30,45,60,75,90. Dom funkar som ett substitut om man inte har något bättre. Extra bra är att man får setbonus av bara 2 delar, jag har 2 delar 30, 2 delar 45 och 2 delar SoulSet och får ut +472, +727, +1091 MaxHP. Skön bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stamps är för dom gröna seten vid lvl 30,45,60,75,90. Dom funkar som ett substitut om man inte har något bättre. Extra bra är att man får setbonus av bara 2 delar, jag har 2 delar 30, 2 delar 45 och 2 delar SoulSet och får ut +472, +727, +1091 MaxHP. Skön bonus.

Ska jag köpa vanliga gearen för stamps nu vid 30 eller vänta tills level 45. Eller ska jag gå Dragon Emperor och nötta det tills jag får soul gear? Känner att jag behov av nytt gear det jag har nu är från en del quest från level 19-25.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte spelat på några dagar nu, formaterade om datorn igår så håller på att installera igen nu. Någon som skapat en guild än förresten?

Nix. Men du kan väl gö en GTAsajten guild? Eller nån guild är sugen på att joina nån.

Edit: Lägger till dig JSHC i friendlist.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix. Men du kan väl gö en GTAsajten guild? Eller nån guild är sugen på att joina nån.

Ptja, skulle jag haft 300,000 coins så ;>

Borde det inte vara smartare att skapa en guild för svenskar? Vi är ju rätt få som spelar på sajten.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någonstans där man kan överföra saker från gubbe till gubbe? Typ som banken i MapleStory. Vore nice.

EDIT: Btw, vad gör Energy? Har energy-pots som jag inte vet vad de är för och som tar plats i inventory.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någonstans där man kan överföra saker från gubbe till gubbe? Typ som banken i MapleStory. Vore nice.

EDIT: Btw, vad gör Energy? Har energy-pots som jag inte vet vad de är för och som tar plats i inventory.

När du pratar i world chat så går det lite energy varje gång. För att kolla hur mycket du har tryck på C så står det typ Energy: 2040/2040

Om du använder en energy pot så fylls den upp

Används till combat aid oxå. Själv har jag slängt alla utom 2 stk som jag har i banken

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...