Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

Naaaw, Har M&M ens haft tid att göra annat än dåliga YT-filmer på deras bromance i WoW. Texten är helt perfekt och du kan ändra storleken på den, UI'n är ju hur clean som helst, WoW's orginal är ganska exakt uppbygt på samma sätt, ni har valt fel server jävla noobjävlar. Sen är ni ju samer och surfar på era RenSkoter2000-lina.

huttburt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snart level 25 bara 1k XP kvar vart kan jag lvla nånstans tips nån? Har gjort alla quest i Sea of Atlantis och i Atlantis har jag bara massa instance quest. Men om nån vill spela med mig eller nåt så nickar jag Gurkan och ni kan hitta mig på Realm 3.

Kolla på quests och sedan available quests.

Sålänge du gör quests så kommer du lvla snabbt. btw har du dödat hannibal? Tror du måste döda han för att fortsätta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart level 25 bara 1k XP kvar vart kan jag lvla nånstans tips nån? Har gjort alla quest i Sea of Atlantis och i Atlantis har jag bara massa instance quest. Men om nån vill spela med mig eller nåt så nickar jag Gurkan och ni kan hitta mig på Realm 3.

lvl 20 så drar du 5 rundor Jail med dubbel exp påslaget med ett par höglvlade så är du 30 på ett naffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaaw, Har M&M ens haft tid att göra annat än dåliga YT-filmer på deras bromance i WoW. Texten är helt perfekt och du kan ändra storleken på den, UI'n är ju hur clean som helst, WoW's orginal är ganska exakt uppbygt på samma sätt, ni har valt fel server jävla noobjävlar. Sen är ni ju samer och surfar på era RenSkoter2000-lina.

Vi har fullt upp med våra filmer, ja. Texten bryr jag mig inte om. UI'n är grötigare än gröt. Liknar inte alls WoW's original. Spelar på samma server som alla andra noobjävlar här. 25% same med Glocalnet, sup.

Det är ett väldigt grötigt och rörigt spel som inte alls är särskilt nybörjarvänligt.

Sen tycker jag ju att det är ett jävla skitspel också.

Varför är du så arg, SnellHell?

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har fullt upp med våra filmer, ja. Texten bryr jag mig inte om. UI'n är grötigare än gröt. Liknar inte alls WoW's original. Spelar på samma server som alla andra noobjävlar här. 25% same med Glocalnet, sup.

Det är ett väldigt grötigt och rörigt spel som inte alls är särskilt nybörjarvänligt.

Sen tycker jag ju att det är ett jävla skitspel också.

Varför är du så arg, SnellHell?

Det var ju inte en allt för givande kommentar du kom med, så det är klart man blir irriterad.

Visst får man tycka vad man vill, men som en klok man sa, ingen bryr sig om vad du inte gillar.

------------------

OnT: Jag har tankat ner setupen, men när jag kör den så frågar den om lov (vista) och sen händer inget. Gick iväg från datorn i ca 15 minuter och det hade ändå inte kommit upp något. Ska testa igen ikväll.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OnT: Jag har tankat ner setupen, men när jag kör den så frågar den om lov (vista) och sen händer inget. Gick iväg från datorn i ca 15 minuter och det hade ändå inte kommit upp något. Ska testa igen ikväll.

Protip, stäng av VAC!

Also, to da haters.

SPELET ÄR I MOTHERFUCKING BETA SCHALALALALALALA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Protip, stäng av VAC!

Also, to da haters.

SPELET ÄR I MOTHERFUCKING BETA SCHALALALALALALA

Öppen beta. Vilket betyder att det närmar sig street-release. Och öppna betan är oftast väldigt lik de första veckorna av releasen. Och "det är i beta" är ingen ursäkt ändå, det är fortfarande för att ge en vy på hur spelet kommer vara, hur det ser ut osv. Och för mig och Mark, det helt enkelt klickade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 26 gjorde min första instance men vad har man dessa saker som dessa mobs droppar? i instancerna?

Bild på första instance jag gjorde tog kanske lite mer än 3min att få ett party.

Sen skulle behöva hjälp att speca dessa points man får man ska man spendera på? Har spenderat upp till 71 på DEX. Eller borde jag spendera på mera än bara DEX?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 26 gjorde min första instance men vad har man dessa saker som dessa mobs droppar? i instancerna?

Bild på första instance jag gjorde tog kanske lite mer än 3min att få ett party.

Sen skulle behöva hjälp att speca dessa points man får man ska man spendera på? Har spenderat upp till 71 på DEX. Eller borde jag spendera på mera än bara DEX?

Marksen som droppas i instansen använder du för att köpa gear, finns NPCs bredvid Jail-NPCn.

Finns lite olika builds på forumet, men de mest populära är nog full dex eller 2 dex på jämna levels (20, 22, 24 osv) och 1 str 1 dex på ojämna. (21, 23, 25 osv.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har fullt upp med våra filmer, ja. Texten bryr jag mig inte om. UI'n är grötigare än gröt. Liknar inte alls WoW's original. Spelar på samma server som alla andra noobjävlar här. 25% same med Glocalnet, sup.

Det är ett väldigt grötigt och rörigt spel som inte alls är särskilt nybörjarvänligt.

Sen tycker jag ju att det är ett jävla skitspel också.

Varför är du så arg, SnellHell?

Öppen beta. Vilket betyder att det närmar sig street-release. Och öppna betan är oftast väldigt lik de första veckorna av releasen. Och "det är i beta" är ingen ursäkt ändå, det är fortfarande för att ge en vy på hur spelet kommer vara, hur det ser ut osv. Och för mig och Mark, det helt enkelt klickade inte.

Jag förstår bara inte hur ni kan tycka det är grötigt då du har mer spelyta än på WoW om du kör orginal. Tycker också det är konstigt att ingen annan har lagg, jag spelar ändå på crowded realmen för att fixa grupper snabbare och har under 200ms, vilket jag har mer på i WoW. Ge mig ett specifikt exempel på vad som är så rörigt och svårt att greppa? ALLA quests du någonsin vill göra är det bara att klicka på så har du autowalk till stället, hur kan det vara svårt?

Ni har båda gått in med inställningen att spelet är värdelöst och ni kommer inte börja spela det innan ni tankade ner det, klart det blir dåligt då om ni redan vet att ni kommer fortsätta med WoW.

Ska spela lite nu dem som vill joina mig så spelar jag på Realm 3 på EU servern. Nickar Gurkan.

Level 26 gjorde min första instance men vad har man dessa saker som dessa mobs droppar? i instancerna?

Bild på första instance jag gjorde tog kanske lite mer än 3min att få ett party.

Sen skulle behöva hjälp att speca dessa points man får man ska man spendera på? Har spenderat upp till 71 på DEX. Eller borde jag spendera på mera än bara DEX?

Spela roll vilken realm, 2,4,6,8 är dom realmsen du kan göra dom flesta eventsen på, realm 4 för en liten del. Tokens köper du set-delar för. Skaffa ett fullt set så fort som möjligt, håller dig igång till lvl 45.

Slayer har DEX prio, men du behöver STR för att få upp din skada. JSHC's tips funkar prima, jag har hört vissa höglvls kör med 20-30 gap på STR/DEX, dvs. om du har pumpat DEX, dra upp din STR till 30 under din DEX och kör sen 1/1 STR/DEX resten av ditt spelande.

-------------------

lvl 53 med min Champion nu, lootade precis min första SoulSet del, vilket har helt sjuka stats för sin lvl. Jobbigt att det finns allt för många events att göra och att reseten är vid midnatt, så jag hinner fan knappt med mer än en snabb 5-runda i jail, 3 dragon lair och om jag har tid en Trial. Nu vid 40 fick jag ännu en instans som måste börja nötas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lvl 53 med min Champion nu, lootade precis min första SoulSet del, vilket har helt sjuka stats för sin lvl. Jobbigt att det finns allt för många events att göra och att reseten är vid midnatt, så jag hinner fan knappt med mer än en snabb 5-runda i jail, 3 dragon lair och om jag har tid en Trial. Nu vid 40 fick jag ännu en instans som måste börja nötas.

Hur fungerar soulsets? Köps de också med några marks/andra items?

Och är det samma marks för alla instanser? (Dvs. vanliga, inte events)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fungerar soulsets? Köps de också med några marks/andra items?

Och är det samma marks för alla instanser? (Dvs. vanliga, inte events)

SoulSets droppar bara i Dragon Emperor's Lair (tror jag iaf, inte kollat om det droppar i dom högre), 40 Trash, 4 mini-bossar, 40 trash, Dragon. Alla har en chans att droppa, men mindre för trashen givetvis.

Finns det "second job" eller något sånt man ska ta vid typ lvl 20, 30, 40 osv?

Som i Maplestory, cleric, priest, bishop osv.

Inte vad jag vet, har inte fått nått sånt än iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gav spelet en extra timme av speltid, och okej, det är inte lika illa som jag vill minnas när vi skrev. MEN, texten är fortfarande på tok för liten för mig och jag hittar ingenstans att öka storleken. Men nu spelar ju jag även på en TV också, så det kan vara därför.

Men, fortfarande inget jag gillar direkt. Jag håller mig till att köra D2 om jag vill köra sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...