Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

Mjo, när jag körde så kunde jag inte gå till SI. De väntade vid entrén och pkade mig så fort jag gick dit.

Btw , vilka lvl är ni? Ni som fortfarande kör :D

Det är just deras stil. Dom står i bermuda och dödar allt dom ser, enbart för att få personen dom dödar att hämta sin guild, för att sedan starta guildwar så dom slipper åka till prison om dom blir dödade. Fega äckliga as hela bunten.

lvl 80, ska stanna ett tag och lvla upp alla mina skills till lvl 10 innan jag fortsätter tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är iaf lvl 85, har 90 SG svärd & shoulds.. iDoom är inte SÅ hemska ni tror, dem är sjysta ingame & är allmänt trevliga, har inte blivit pkad en enda gång än.

Nu ska jag köra lava elite med Kadak, Nerva, Battery, Emperor, Drac. sååå nice..!

SG vend.. Allt ifrån ETT hallu run, iosf fick vi set (Rank S).

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Dubbel, men saksamma.

Tänkte bara berätta hur det går för mig! :doh:

Jag är lvl 89, har fått cancer (zodi) pet. Håller på att fixa den till perf, osv just nu.

Svärdet som är 90, är +9 just nu, funderar på att fixa det till +10.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rebirtha petet till perfect och minst 2.8k basegrowth. Billigast att använda medium rebirth stones eftersom du har lika stor chans att få perf med dom som advanced.

Det vet jag redan. :doh: Har fått 2.2k perf + ulti skill, men blää. Det var för dålig. ska upp till perf!

Men det är så jävla svårt ju >.<. Har haft både Nerva & Trixta som testat.

Så här ser cancer ut just nu.. Vet inte vilken sista skillen ska va & om jag orkar köpa den, lär satsa på ungarna ändå.. Och update på charen, lvl 90 nu..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Okok, eftersom alla andra på forumet verkar ha slutat spelat så lägger väll jag en dubbel..

Jag har 8 Diamond coins just nu iaf, Ska sälja egg för +26M (Lär gå på +30M)..

Jag är lvl 92, har 182m/160m, så kan lvla, men sparar det lite grann.

Jag sålde cancern, för 11m, och ena gen2 för 10m, den sista sparade jag.. ser ut så här just nu..

Riktigt fint, På sista slotten funderar jag på att lägga in en AoE Skill, eller zodi skill, får se vad jag bestämmer mig för.

post-10413-1281394931_thumb.png

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...

*BUMP*

Nån som spelar detta fortfarande? Håller på dra ner detta igen. Skulle va kul att börja lira med lite folk härifrån

Jag tror jag var den sista som spelade det här på siten.

Kan väll uppdatera att Zen är OP nu, diamond coins kostar 700 zen (!) nu, så.. Ja. Ska du spela det - bli zennad for real då, annars skiter du i det. Går inte mäta sig med folk är zennade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag var den sista som spelade det här på siten.

Kan väll uppdatera att Zen är OP nu, diamond coins kostar 700 zen (!) nu, så.. Ja. Ska du spela det - bli zennad for real då, annars skiter du i det. Går inte mäta sig med folk är zennade.

Vad menar du nu förstår inte riktigt.

Verkar som dem har gjort nåt med exp eller så är det nåt annat vart lvl 22 på 10min

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du nu förstår inte riktigt.

Verkar som dem har gjort nåt med exp eller så är det nåt annat vart lvl 22 på 10min

Det jag menar är att ska du spela det "seriöst" och bli bra vid lvl +100 så måste du köpa zen för riktiga pengar. Annars är det omöjligt att vinna nästan. Det går inte att mäta sig med dem, nu vet jag inte vilka som är bäst längre på den server jag körde på och stell också, men Bhawany, NightFire var väll några big zenners. Bhawany var riktigt sjuk, gjorde mitt wep till +10 för 2 mille tror jag det var eller något sånt där.

Och Nightfire har slutat, spelade lite på hans account och då var det bästa char i gamet, INGEN dödade mig, och då menar jag INGEN.

Tomo spelar på mitt account nu, och använder det som stall, eftersom jag inte vill spela det längre. Att ha zen är OP.

iDoom är död också, ANCIENT är bästa "guiden". iDoom dog pga dem flesta i guilden insåg att PW inte gör ett skit för att få spelet bra. Det tar tid innan saker kommer till spelet som dem har lovat, dem svarar inte på supporten när lvl 7 gems blir bindade till en, när man inte "använt" en bindade gem tidigare.

Ja, att levla går hyffsat snabbt, men det blir lätt hänt segt. Vid lvl 90-100 gör man sina daileys med sin vanliga grupp och sen loggar ut bara. Dvs, det blir en rutin man gör varje dag helt enkelt.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah okej då förstår ja. Du har slutat med BoI nu va? Såg mina gamla char var borta från mitt acc så började iallafall på en ny.

Ja, för det inte är någon mening helt enkelt att spela det. Det finns alltid dem som är bätte, om vi säger så.

Min gamla char använder Tomo som stall char.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...