Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Jo, alltså att köpa spel ifrån Steam när det inte är Rea är jättedyrt, men när dem har sina erbjudande, till exempel Magic för 2.49 Euro så är det ju riktigt, riktigt bra priser. Under steam rean så kommer det ju antagligen vara deras sjuka priser (+50% rea) och den är snart så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja får se om man hittar nå intressant då har ca 140 spel och knappt spela hälften why steam why!

Det jag är mest rädd för är när rean kommer och när CSGO kommer kosta 3-5 euro så kommet man knappt kunna spela de pga ryssar som kör med wh aimbot, aimkey allt möjligt

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju mycket bättre VALVE försöker uppdatera VAC och få dem bannade än att dem inte har spelet på rea, hur dem än gör så kommer det alltid finnas fuskare - även om det är dyrare. Jag tror personligen inte att bara för det är på rea att det blir 50% mera fuskare (Spelarna måste ju komma någonstans ifrån..) men en liten skillnad är det säkert.

Jag vet att VAC blir uppdatera blir bättre och bättre, men som sagt, fuskare kommer det alltid finnas även om det inte är Rea.

I vilket fall som helst - vilka spel är ni sugna på att köpa under Rean? Jag är sugen på FM14, Thief & Watch_Dogs mest just nu, men vi får se vilka andra spel det blir också!

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade var att det kryllar mer av dessa äckliga spelarna under rea dagarna av CS

Nu vet jag inte i vilken rank du spelar, men upp till DMG brukar det vara ganska lugnt även under rean, mest folk som smurfar där. När man kommer till LE+ så fuskanklagar man nästan varje match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju mycket bättre VALVE försöker uppdatera VAC och få dem bannade än att dem inte har spelet på rea, hur dem än gör så kommer det alltid finnas fuskare - även om det är dyrare. Jag tror personligen inte att bara för det är på rea att det blir 50% mera fuskare (Spelarna måste ju komma någonstans ifrån..) men en liten skillnad är det säkert.

Jag vet att VAC blir uppdatera blir bättre och bättre, men som sagt, fuskare kommer det alltid finnas även om det inte är Rea.

I vilket fall som helst - vilka spel är ni sugna på att köpa under Rean? Jag är sugen på FM14, Thief & Watch_Dogs mest just nu, men vi får se vilka andra spel det blir också!

50% på Thief, slog du till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag inte i vilken rank du spelar, men upp till DMG brukar det vara ganska lugnt även under rean, mest folk som smurfar där. När man kommer till LE+ så fuskanklagar man nästan varje match.

Guld nova 3 deranka från 4 till 3 sen 3 till 2 när ja deranka från GN 3 till 2 så var det för jag glömde sätta igång DEP samt hann inte göra en verify gamecache på CS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

50% på Thief, slog du till?

Jag väntar nog faktiskt på Summer Sale, missade också erbjudandet tyvärr.

Kan med 99% säkerhet säga att när du tror någon fuskar så smurfar de, sålänge det inte är en som springer runt och spinbottar med negev etc.

Jag kan nog vara beredd att hålla med. I dem lägre rankerna så kan man ju bli fuskanklagad för ingeting (Speciellt nere i Guld nova) så är det folk som smurfar som blir fuskanklagad hejvilt.

--

Just Cause 2 kostar 2.80 EURO just nu (80% rea) just nu. Har dock varit bättre erbjudande förut så jag skulle nog inte köpa det och vid det här laget så tror jag att alla äger det redan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan med 99% säkerhet säga att när du tror någon fuskar så smurfar de, sålänge det inte är en som springer runt och spinbottar med negev etc.

För att inte tala om overwatch... 90% av alla overwatch fall verkar vara gnovas som är butthurt över att någon antingen är bättre än dom eller hade en några riktigt jävla tursamma skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Summer sale har börjar nu om ni inte märkt det! Jag har köpt än så länge Prision Architecht och The Witcher 2. Var lite sugen på att köpa DayZ, men erbjudandet va inte tillräckligt bra & jag är sugen på Rust. :)/

Väldigt bra flash-sale nu också,

Inifinte, grid 2, ac black flag.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Epic Battle Fantasy 4 - 75% - Har kört dom tidigare som har varit gratis i flash

State of Decay - 75% - Ser sjukt najs ut, men tråkigt att det inte finns någon MP

Båda DLC - 75% och 33% - Lifeline som hade 33% har visst inte haft lägre rea så passade på. Är inte ens en månad gammalt så.

Contagion - 75% - Gillar L4D som fan och detta verkade ganska likt. Har även workshop.

The Stanley Parable - 60% - Verkar vara ett väldigt udda spel

Amnesia: MFP - 75% - Har ettan, har dock hört att detta ska vara lite sämre

http://www.steamgamesales.com/ - Kolla här först om ni ska köpa något. Har det haft större rea än vad det har just nu kommer det säkerligen att komma ner i dom priserna igen under sommarrean.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Summer sale har börjar nu om ni inte märkt det! Jag har köpt än så länge Prision Architecht och The Witcher 2. Var lite sugen på att köpa DayZ, men erbjudandet va inte tillräckligt bra & jag är sugen på Rust. :)/

Väldigt bra flash-sale nu också,

Inifinte, grid 2, ac black flag.

Avråder dig till att köpa DayZ just nu, spelet är buggit som fan och långt ifrån spelbart imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Epic Battle Fantasy 4 - 75% - Har kört dom tidigare som har varit gratis i flash

State of Decay - 75% - Ser sjukt najs ut, men tråkigt att det inte finns någon MP

Båda DLC - 75% och 33% - Lifeline som hade 33% har visst inte haft lägre rea så passade på. Är inte ens en månad gammalt så.

Contagion - 75% - Gillar L4D som fan och detta verkade ganska likt. Har även workshop.

The Stanley Parable - 60% - Verkar vara ett väldigt udda spel

Amnesia: MFP - 75% - Har ettan, har dock hört att detta ska vara lite sämre

http://www.steamgamesales.com/ - Kolla här först om ni ska köpa något. Har det haft större rea än vad det har just nu kommer det säkerligen att komma ner i dom priserna igen under sommarrean.

Spelat The Stanely Parable men föll inte riktigt mig i smaken, blir tråkigt att göra samma saker om och om igen för att nå längre, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...