Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Är så jävla glad nu så copypastar min status grej

Jag lyckades köpa Starbound genom att sälja cosmetics i Dota, TF2 och CS. Tog mig drygt 5 dagar att göra det. #lifeachievement

Thank you based Gaben for putting out marketplace <3

Jag har lyckats köpa CS:GO genom bara sälja olika saker genom market, just nu har jag 11 EURO på kontot som jag "sålt" till mig också, sjukt roligt med Marketplace, ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte precis Sid Meier's Civilization V Gold Edition + Brave New World för 20 euro. En jäääävligt bra deal. Gäller att passa på!

Ja, helt okej deal faktiskt. även om Civ V har sålts för typ 3 euro när dem hade problem med storen. :naughty:

--

Jag köpte AoE 2 för 5 euro, riiktigt bra deal faktiskt då jag har haft många roliga timmar på det när jag mindre så tänkte lira det lite.

Vad har ni köpt för andra spel då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Köper knappt inte spel från steam längre med tanke på dem höga priserna där har köpt nåt spel från steam bara när det var varit weekend deal eller ett 24h erbjudande köpte senast State of Decay gillar verkligen det spelet att kunna bygga upp o sätta ut outpost etc (på minner lite om Walking Dead) samt att farma efter mat läkemedel bygg material etc.

Köpte nya Thief från nån sida med bara cd key för att aktivera på steam såg den gick på 29,99/39,99 Euro när det kom ut o lyckades kirra det för 16 euro. Har spart in rätt så mycket pengar för endast köpa cd key för spelen som man aktiverar genom steam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...