Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Hur många spel har ni hitilst köpt, och vilka på Rean? Det känns just nu som jag inte kommer köpa flera, har dem flesta jag vill ha och den jag absolut vill ha har inte gått på rea alternativ har inte sänks spec mycket!

Castle Crashers med DLC, Hotline Miami (vilket strular som fan), The Walking Dead + 400 Days, Orange Box (enbart för HL2, inte spelat det innan *skäms*), Dead Island Bundle (med alla DLC och Riptide)

Vill köpa Torchlight 2 men känner att det krävs att jag har någon annan att spela med iaf ibland..

-----

F.ö. Är det någon som vill byta lite kort till spelen jag köpt eller till summersale så är det bara att adda mig på Steam. Tyckte det var en sjukt rolig idé av dom att fixa samlarkort så man kan få nya bakgrundsbilder och dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Castle Crashers med DLC, Hotline Miami (vilket strular som fan), The Walking Dead + 400 Days, Orange Box (enbart för HL2, inte spelat det innan *skäms*), Dead Island Bundle (med alla DLC och Riptide)

Vill köpa Torchlight 2 men känner att det krävs att jag har någon annan att spela med iaf ibland..

-----

F.ö. Är det någon som vill byta lite kort till spelen jag köpt eller till summersale så är det bara att adda mig på Steam. Tyckte det var en sjukt rolig idé av dom att fixa samlarkort så man kan få nya bakgrundsbilder och dylikt.

Jag är också lite sugen på Torchlight 2, men jag har också ingen att lira med det. Är lite osäker på om jag ska köpa det eller inte, ska fundera lite!

Ja, eller hur? Samlarkorten är ett riktigt bra tillägg som jag tror dem tjänar på. Man köper flera spel och säljer dem även i Community market så dem tjänar lite. Jag har tyvärr inga kort just nu att tradea då jag använt nästan alla, men får jag några dubletter så säger jag till!

Jag har köpt hitilst The walking Dead, Defiance, Terraria, Tropico 4 & Deus Ex!

I dagens sale kommer jag nog köpa GriD 2, Skyrim (kanske) & Trials Gold Evolution.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Walking Dead + 400 Days

Var 400 Days också rea? Var det någon flashrea eller så i sådana fall, för jag missade tillägget, köpte spelet när det var på en av dagsreorna.

Jag har hittills köpt:

AoE II HD Edition, köpte in mig i ett 4-pack när det var på dagsrea.

Bully: Scholarship Edition

Fallout: New Vegas

Just Cause 2

SimCity 4 Deluxe

The Walking Dead

Det dyraste spelet kostade 55,20 SEK för mig. :P (Fallout eller TWD)

Vet inte heller om jag kommer köpa så mycket mer, känner mig nöjd, det ska vara om det kommer något otroligt erbjudande. Men jag vet inte riktigt vilket spel det skulle vara som jag känner att jag saknar.

Awesomenauts ser annars ut att vara ett sådant spel som är kul att slölira en söndagseftermiddag när man har tråkigt. Kanske att jag slår till på det. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fann knappt nå intressanta spel på steam rean kollade nästan varje dag det enda som jag vill nog ha är GTA IV samt episoderna då jag behöver nytt IV eftersom mina skivor är borta.

Det enda jag köpte på denna rea var Half-Life serien hade redan HL2 sen release samt Lost Coast köpte även Killing Floor. Förresten varför kostar HL2 LC pengar nu när det var gratis innan? Samt varför finns inte Half Life Uplink på steam hittar bara en demo version av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fann knappt nå intressanta spel på steam rean kollade nästan varje dag det enda som jag vill nog ha är GTA IV samt episoderna då jag behöver nytt IV eftersom mina skivor är borta.

Det enda jag köpte på denna rea var Half-Life serien hade redan HL2 sen release samt Lost Coast köpte även Killing Floor. Förresten varför kostar HL2 LC pengar nu när det var gratis innan? Samt varför finns inte Half Life Uplink på steam hittar bara en demo version av det.

Nu kan jag ju inte säga vad du tycker är intressanta spel, men..

Gta IV och paketet var på sale för 75%. Du kommer inte få det billigare än så.

Visst har föregående steam-sales varit bättre, men det beror ju lite på att man faktiskt har hunnit köpt alla spel innan som är på sale även i år.

Jag har till exempel köpt i år GriD 2, The Walking Dead, Defiance, Terraria, Tropico 4 & Deus Ex. Och jag har varit sugen på att köpa flera spel, till exempel Skyrim, FM2013, Metro Last light, Max payne 3, DmC också vidare, allting är ju personligt!

Varför HL2 LC kostar pengar har jag ingen aning om, det är väll något gjort dem antar jag. Att HL Uplink inte finns på steam är ju antagligen något du missförstått. HL Uplink är en demoversion, det är antagligen den som finns på Steam också. Att man skulle släppa en demo version på en demo låter bara korkat.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kan jag ju inte säga vad du tycker är intressanta spel, men..

Gta IV och paketet var på sale för 75%. Du kommer inte få det billigare än så.

Visst har föregående steam-sales varit bättre, men det beror ju lite på att man faktiskt har hunnit köpt alla spel innan som är på sale även i år.

Jag har till exempel köpt i år GriD 2, The Walking Dead, Defiance, Terraria, Tropico 4 & Deus Ex. Och jag har varit sugen på att köpa flera spel, till exempel Skyrim, FM2013, Metro Last light, Max payne 3, DmC också vidare, allting är ju personligt!

Varför HL2 LC kostar pengar har jag ingen aning om, det är väll något gjort dem antar jag. Att HL Uplink inte finns på steam är ju antagligen något du missförstått. HL Uplink är en demoversion, det är antagligen den som finns på Steam också. Att man skulle släppa en demo version på en demo låter bara korkat.

I see. GRID 2 hade jag redan sen release dem spel jag är sugen på atm fortfarande är Company of heroes 2 Metro last light och lite av Max Payne 3 samt Deus Ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I see. GRID 2 hade jag redan sen release dem spel jag är sugen på atm fortfarande är Company of heroes 2 Metro last light och lite av Max Payne 3 samt Deus Ex.

Säg inte att det inte finns intressanta spel då..

Deus Ex var till exempel på sale för 2 euro. Max payne 3 är på sale just nu för 75%. Intresanta spel finns det, (Såvida man inte har +200 spel sen innan) det är väll snarare pengar & tid som sätter stop. Jag har inte köpt vissa spel för jag vet att jag inte kommer hinna spela dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Ja, nu är jag i level 20. Har fått några booster packs för olika spel, rätt roligt.. Jag har hitilst lyckas samla på mig 4 hela game-cards serier, väntar på att lösa in dem.. heh. Vilken level är ni själv i?

13, fast i fasen där jag inte får några kort, bara booster-packs. Men fan vad sega dom är på att dimpa ner i inkorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

13, fast i fasen där jag inte får några kort, bara booster-packs. Men fan vad sega dom är på att dimpa ner i inkorgen.

Boosterpack får man ju en gång per vecka, med 10% chans om man är emellan 10-20 och 20% emellan 20-30 etc, kan va därför.

Håller dock med att det är sjuuukt segt att få dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...