Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Köpte Bully: Scholarship Edition tidigare idag och det måste vara den absolut sämsta porten till PC någonsin. Spelet har hängt sig åtta gånger hittills och det längsta jag har kommit är från platsen man startar och fram till killarna i vita skjortor som står drygt tio meter framför mig. Drygt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att det är nya deals? Alla spelen som det var idag har ju varit förut.. Men jag hoppas du har rätt iaf!

Läs i mitten "SECOND CHANCE ON THESE TOP DEALS" "New deals starts again tomorrow". Dom mest köpta spelen får man chans på igen om man missat något. Nya imorgon som det står. Rean slutar 2 januari :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs i mitten "SECOND CHANCE ON THESE TOP DEALS" "New deals starts again tomorrow". Dom mest köpta spelen får man chans på igen om man missat något. Nya imorgon som det står. Rean slutar 2 januari :)

Stog väll igår med "New deals starts again tomorrow" så.. Men ja, vi får se. Så hoppas jag du har rätt med då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...