Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Verkligen! De kommer att få ta och gå ett steg extra med sitt VAC-skydd nu, för om det bara är att skapa ett nytt Steam-konto när du blir bannad och fortsätta spela så... Ja. -_-

de har sätt att jaga fatt på folk som gör så och åtgärda det, har de sagt. då får man hoppas det är sant

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Driver du med mig nu, eller är du seriös? :ermm:

Det beror lite på. Varför anser du att jag skulle skämta? Missuppfattade jag något av det du skrev? Jag läser inte alla ord ibland, fel på hjärnan. :)

de har sätt att jaga fatt på folk som gör så och åtgärda det, har de sagt. då får man hoppas det är sant

det får man,

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de har sätt att jaga fatt på folk som gör så och åtgärda det, har de sagt. då får man hoppas det är sant

Det hoppas jag också, men jag tror dessvärre att det går att komma förbi det om det inte är något extra.

Det beror lite på. Varför anser du att jag skulle skämta? Missuppfattade jag något av det du skrev? Jag läser inte alla ord ibland, fel på hjärnan. :)

det får man,

:P

Jag var osäker pga smiley, inget annat. Jag hoppas VAC skyddet blir bättre nu, på CSS verkar det inte vara speciellt uppdaterat i varje fall..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog ner TF2 för en stund sen och spelar ca 1 ½ timme fan vad kul det är att spela som pyro. Men kan man se fler spel som är gratis? Kollar på deras store men hittar bara TF2 och ett till spel har dem inge flik för endast "Free-to-play". Och tycker även det är lite tråkigt att man kan köpa vapen till TF2 har även en fråga om det hur får man lvl 2-3-4-5-6 etc på sina vapen? Gäller det bara att få så mycket kills som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog ner TF2 för en stund sen och spelar ca 1 ½ timme fan vad kul det är att spela som pyro. Men kan man se fler spel som är gratis? Kollar på deras store men hittar bara TF2 och ett till spel har dem inge flik för endast "Free-to-play". Och tycker även det är lite tråkigt att man kan köpa vapen till TF2 har även en fråga om det hur får man lvl 2-3-4-5-6 etc på sina vapen? Gäller det bara att få så mycket kills som möjligt.

1. Ja, det går. Titta i ditt library.

2. Att man kan köpa vapen är ju där nu för att dem har gjort det till free to play.. :ermm:

3. Vilken level det är på vapnet är väll om du har hittat vapnet, också. Finns inga "levels" så att man får level 10 backburner om man dödar 300 motståndare med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ja, det går. Titta i ditt library.

2. Att man kan köpa vapen är ju där nu för att dem har gjort det till free to play.. :ermm:

3. Vilken level det är på vapnet är väll om du har hittat vapnet, också. Finns inga "levels" så att man får level 10 backburner om man dödar 300 motståndare med den.

Ah tackar tänkte eftersom det stog lvl 1 med eldkastaren. Men hur hittar man vapnen i spelet? Räcker det bara ta upp vapnet(om man nu kan det) från sin fiende? Eller måste man leta på banorna? Är lite n00b första gången jag spelar TF2 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah tackar tänkte eftersom det stog lvl 1 med eldkastaren. Men hur hittar man vapnen i spelet? Räcker det bara ta upp vapnet(om man nu kan det) från sin fiende? Eller måste man leta på banorna? Är lite n00b första gången jag spelar TF2 nu.

Nya vapen får du genom att:

1) Köpa dem från TF2-butiken.

2) Hoppas på att spelet lottar ut ett åt dig under ditt spelande.

3) Bygger dem själv.

4) Klarar av Achievements.

---

Här har vi senaste - och antagligen sista - meet the X-filmen, om någon missat den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah tackar tänkte eftersom det stog lvl 1 med eldkastaren. Men hur hittar man vapnen i spelet? Räcker det bara ta upp vapnet(om man nu kan det) från sin fiende? Eller måste man leta på banorna? Är lite n00b första gången jag spelar TF2 nu.

Ja, du har en lvl 1 eldkastre, dvs den alla har.

Du hittar vapen genom att dem droppas automatisk till dig, så du kan inte "hitta" dem genom leta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man typ farma vapen menar som man kunde gö när det kom ut att man sätter sig i specc och väntar tills vapnet lottar till en.

Njae, jag vet inte. Har gått förut, men allt man farmade försvann i varje fall.. Jag tror inte det fungerar i varje fall, går ju att testa antar jag..

Kan man skapa ett nytt konto och tanka TF2? Innan har man varit tvungen att köpa ett spel på steam för att komma åt gratis spel. Är det så med TF2 kan det hindra de flesta fuskare iaf.

Skulle ju hindra minst sagt, men nu är det ju inte så tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Pyro, då? :(

Har fått det sagt till mig genom en ganska (o)säker källa att Valve inte har några planer på att göra en Meet the Pyro eftersom de vill behålla mysteriet bakom karaktären. Förhoppningsvis har denna källa fel, men den har då lyckats hålla nästan allt än. :(

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått det sagt till mig genom en ganska (o)säker källa att Valve inte har några planer på att göra en Meet the Pyro eftersom de vill behålla mysteriet bakom karaktären. Förhoppningsvis har denna källa fel, men den har då lyckats hålla nästan allt än. :(

Det finns ju en slot för Meet the Pyro på hemsidan så det är klart att de ska göra det. Din källa är bogus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju en slot för Meet the Pyro på hemsidan så det är klart att de ska göra det. Din källa är bogus.

Nja, mja. Han har kanske fel, han kanske inte har det. Jag menade inte på något sätt att han var allsmäktig, bara att han är väldigt inne i allt TF2-relaterat. Så utan en riktig källa, så tror Jag på min (o)säkra källa. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...