Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Passade på att köpa Men of War och Men of War: Red Tide när det var rea i onsdags. Fick de två för runt sjuttio kronor och var sjukt värt. Spelet är förvånadsvärt underhållande och singleplayerläget skänker en hel del timmar till den som föredrar att spela själv. Grafiken är väl inte speciellt revolutionerande men utöver det så är det ett bra spel. Skulle kunna säga att det är lite som Commandos men utan specifika karaktärer och kanske i lite större skala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ett bra spel? Förstår inte riktigt vad man ska göra i det.. Har varit sugen på det länge, och nu när det är så jävla billigt så kanske man ska ta och passa på?

Jag gillar det iaf. Kan vara lite klurigt i början och ibland aningen svårt men gillar man en utmaning och ett spel där taktiska drag kan rädda dig så tycker jag att du ska köpa det. Du får som sagt ett gäng soldater i början av varje bana som du sedan får klara dig på så du kan alltså inte "bygga nya" eller sätta upp en bas någonstans. Mycket eldunderstöd, handgranatskastning, plocka upp nya föremål som vapen och ny ammunition, gömma sig i buskar från fienden och dylikt. Spelet har som sagt inte haft en enorm budget att röra sig på så det faller på vissa element men om t.ex röstskådespeleri och grafik inte spelar allt för stor roll så tror jag att du kommer trivas.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...