Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Codemasters racing pack DiRT, DiRT2, GRID, FUEL och ToCA race driver 3 för 16Euro.

Fuel..: Notice: NOTE: We have temporarily run out of game keys for FUEL and more have been requested. You can still purchase the game and when we have more keys, FUEL will unlock for you automatically. Our apologies!

Dirt: Does not Support Windows 7

:>

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, kan inte spela FUEL Än, får bara "requesting CD-key" & så stänger den ner.. :)

står iosf att jag köpt det menmen! ;)

Jag har en CD-Key, na-na-na-na-naaa-naaa :>

För att summera veckans bra köp så har det blivit GTA Classics Pack och EFLC, samt Codemasters Racing Pack... 11 spel för totalt 450kr är najs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en CD-Key, na-na-na-na-naaa-naaa :>

För att summera veckans bra köp så har det blivit GTA Classics Pack och EFLC, samt Codemasters Racing Pack... 11 spel för totalt 450kr är najs!

haha! ;) Hoppas jag får cd key tills imorgon bara, då får jag nytt graffekort så. Men jag tycker steam borde fixa det, så tråkigt..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj.

Tack. :teehee:

Redigerad av Logiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj.

Nu är Portal gratis :naughty:

Såja, sansa er lite :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj.

Det verkar som att alla som skaffar det före den 24:e Maj får behålla spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag problem.. När jag försöker logga in på steam får jag följande error:

Steam - Warning

Steam is having trouble connecting to the Steam servers.

Troubleshooting tips - https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=11

Retry connection - Cancel.

Någon som har någon aning varför det blir så? Har inte haft problemet förut, och har inte ändrat något i min brandvägg, router etc. Sjukt störande är det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...