Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Åh, ze spellist? Lägger aldrig in spel i steam om jag inte laddar ner dom via steam.

----------------------------

Counter-Strike

33 hrs last two weeks / 837.2 hrs on record

Counter-Strike: Condition Zero

6.6 hrs on record

Counter-Strike: Source

2.3 hrs on record

Det är alla timmar jag spelat på steam. Ja, spela CS är roligt och nä, jag spelar inte många andra spel via steam. :)

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Fick en sån från dig, via GTASajten gruppen.

Suck. Alltså jag skrev till personen som skicka till mig. Och den svarade. Så trodde det var något som var p G. Efter som MW2 inte visades i store.

Men nu är allt borta. Har kontaktat steam och hoppas på det bästa nu. En till kompis gjorde samma sak nu pga mitt acc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan såg väldigt fake ut när jag fick det

Liksom. Steampowrd.99k.org?

Men jag fick det där av en jag känner. Frågar "är det något fusk för att få spelet eller?" får tillbaka "Nej". så Klickar jag. Kommer in på den sidan och det ser EXAKT ut som steam store. Blir lite fundersam så går in på steam och kollar där. Då finns inte MW2 någonstans. Och efter att ha sett nya Epicbattlecry om att det vart problem inom IW så började jag undra. Så gjorde jag det där. Ett tag efter gjorde en tjej kompis samma sak. Så nu sitter vi och whinar över msn :)

Men iaf, gav CD nyckeln till l4d2 och lite info till steam. Hoppas det kommer tillbaks!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag fick det där av en jag känner. Frågar "är det något fusk för att få spelet eller?" får tillbaka "Nej". så Klickar jag. Kommer in på den sidan och det ser EXAKT ut som steam store. Blir lite fundersam så går in på steam och kollar där. Då finns inte MW2 någonstans. Och efter att ha sett nya Epicbattlecry om att det vart problem inom IW så började jag undra. Så gjorde jag det där. Ett tag efter gjorde en tjej kompis samma sak. Så nu sitter vi och whinar över msn :)

Men iaf, gav CD nyckeln till l4d2 och lite info till steam. Hoppas det kommer tillbaks!

Meh, det är väl så alla scammer-sidor gör. Kopierar källkoden osv, gör en exakt kopia. Det brukar ju vara lätt att lista ut om det är scam, just på grund av adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, det är väl så alla scammer-sidor gör. Kopierar källkoden osv, gör en exakt kopia. Det brukar ju vara lätt att lista ut om det är scam, just på grund av adressen.

Vet att jag var osmart som fan, men vart lite trött i huvudet hela dagen. Aja det löser sig nog, hoppas jag på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...